LG GSA-4040B asema ei suostu lukemaan?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tsg 03.11.2003.

1. tsg

tsg Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tossa äskeittäin LG GSA-4040B aseman ja tuli polton yhteydessä pikku ongelma.Clonedvd:llä tein ISO:sta varmuuskopion ja ohjelman mukaan poltto onnistui,mutta kun aloin tarkistamaan et mitä platalla on asema ei tunnistanut levyä enää, eikä suostunut sitä avamaan:(Missä voisi olla vika?Leffojen kaa ei mitään ongelmia.Toimii loistavasti.Ois ihan kiva saaha homma toimimaan ku ei muuten pysty levyä tyhjentämään.Voisiko joku viisas ihminen mua tässä asiassa autaa.

2.  
  3. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vedä UDF:nä! Pitäs toimia :)

4. kili64

kili64 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama asema sama juttu.
    Kaveri poltti 3 DVD-RW:tä NEC 1300A:lla, kaikki samalla tavalla.
    Mutta minulla ei suostu LG lukemaan noista levyistä yhtä eikä myöskään pysty tyhjäämään kun ei levy edes tunnistu.
    Tavallinen DVD asema kyllä lukee levyn.
    Olis kiva tietää mikä mättää.

5. mham

mham Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, mullakin on toi kyseinen asema ja sama juttu. Kun yritin Nerolla tyhjentää dvd-rw:tä jossa oli jotain roskaa niin tuli virheilmoitus: "Illegal disc". Tavalliset CD-RW:t ihan normaalisti mut... alkaa pikkuhiljaa vituttamaan nämä vehkeet ku ei oikeen mikään onnistu. Tosin myönnän että olen aika käsi näissä hommissa mut silti.

6. tombbaman

tombbaman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on ainakin toiminu ihan hyvin tolla maxell dvd(-)rw:llä. ei o ollu mitää ongelmii poltos eikä lukemises. noi lukujutut korjataan varmaan seuraavaan firmware päivitykseen.

Jaa tämä sivu