Lg dvd supermulti-asema rikki?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Jysäys 13.02.2005.

1. Jysäys

Jysäys Guest

Eli mulla on LG:n polttava asema,joka sanoi itsensä irti,tai siis ei tunnista mitään levyä enää. Käänsin Itunesilla mm Eminemin Encore-levyn koneelle,olisiko se(kopiointisuoja?) voinut hajottaa aseman jotenkin?

2.  
  3. dumppi

dumppi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mul kävi ihan samoin samalla asemalla, siis asema sano ittesä irti.. pari epäonnistunutta levynpolttoa jonka jälkee ei asema tunnistanu enää mitää.. laitoin takuupalautuksee ja uudempi malli tulee mulle sitte tällä viikolla =)

4. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Ei voi hajottaa.

5. Jysäys

Jysäys Guest

Joo,juuri näin mullakin kävi,taisin jopa 4 cd:tä pilata,kun kaikki epäonnistu...tosin sen jälkeen poltin vielä 2 dvd-datalevyä ihan onnistuneesti. Eipä auta sitten muu kun viedä takuuseen,onneks on vielä voimassa.:)

6. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on kans LG:n supermulti-asema... Mullakin meni poltto v*tuiks ja sen jälkeen herkes toimimasta... Takuuseen menee mullakin... Tuntuu noissa LG:n polttavissa olevan vikaa aika lailla...

7. ktorni

ktorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ennenkuin tuomitsee jonkun merkin vikatiheäksi kannattaa muistaa, että harvempi kehuu aseman toimintaa kuin valittaa ongelmista, joka taas korostuu mitä enemmän asemia myydään.

8. mtv2004

mtv2004 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    LG DVD supermultiasema ostettu uutena kesäkuussa 2004. Poltin asemalla ensimmäiset kaksi datatiedostoa DVD:lle viime viikolla. Seuraavana päivänä ei lukenut enää mitään levyjä (CD,DVD). Kiikutin aseman tänään takaisin kauppaan. Nyt odottelen mitä tuleman pitää.

9. taa1000

taa1000 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lisää offtopiccia,

Niinpä!

Muistaakseni jonkun tutkimuksen mukaan hyvät puolet jostain asiasta kertovia on ~1/10 ja huonot puolet kertovia ~9/10. Mainittakoon vielä, että kaikki omistamani CD- ja DVD-asemat ovat LG-merkkisiä eikä minulla ole mitään valittamista ko. merkkisistä asemista. Aina ovat toimineet.

Että näin!

10. blackmoon

blackmoon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    n. 1 1/2 vuotta sitten ostin ton 4020 aseman, joka vaihdettiin takuuseen koska ei "ymmärtänyt" juuri mitään dvd-r levyjä! ..sain tilalle 4081-lootan, joka pelas vajaan vuoden ihan hyvin (~450dvd + ~250cd:tä poltettu), kunnes kuukausi takaperin se ei enään tuntenut minkään valtakunnan cd-kiekkoja...! otin aseman irti ja ajelin tieto-asemalle, jossa totesivat et paska on... ja tilalle 4160! katsotaan kuinka toimii... vielä olis vajaa 1/2 vuotta takuuta jäljellä :) kolme hurraa huutoa takuulle!! ...ja huom. olen saanut noi takuuvaihdot molemmilla kerroilla heti.

Jaa tämä sivu