LG DR389 polttaako 8.5 GB DVD levyjä?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi rottis 13.12.2008.

1. rottis

rottis Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Ostin tuon otsikossa mainitun LG tallentavan DVD soittimen.

Nyt olen yrittänyt polttaa sillä 8.5 GB DVD levyjä, niin se soitin ei tunnista DVD levyjä eikä alusta noita 8.5 GB levyjä.
    Vaikka sen pitäisi tunnistaa ja polttaa niitä Double/Dual Layer DVD levyjä.
    http://www.onoff.com/online/fi/inet.nsf/vProd/57636?opendocument&markID=13-15-30

http://www.veikonkone.fi/applicatio...uct_id=1939&cat_sel_id=151&category_main_id=2

Siis polttaako se niitä 8.5 GB DVD levyjä? Vai pitääkö minun laittaa siinä jokin asetus päälle että se sitten polttaisi niitä?

Olen nyt koettanut näitä DVD levyjä polttaa:
    -Verbatim 4x DVD-R DL Dual Layer (8.5 GB)
    -Verbatim 8x DVD+R DL Double Layer (8.5 GB)

Olenko koettanut väärillä leveyllä? Jos olen mikä on se oikea levy?
    Vai eikö tämä LG DR389 sittenkään polta niitä 8.5 GB DVD levyjä.

.

2.  
  3. ballantin

ballantin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikö se tosiaankaan selviä laitteen käyttöohjeista tai spekseistä LG:n sivuilta? (Selviää.)

4. rottis

rottis Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Ei löydy. Olen sen ohjekirjan lukenut läpi, myös katsonut sieltä LG nettisivulta löytyvän ohjekirjan.
    Tämän tallentavan DVD soittimen pitäisi itse automaattisesti alustaa ne DVD levyt. Mutta olen koettanut myös manuaalisesti alustaa niitä 8.5 GB DVD levyjä. En ole onnistunut siinä.

Siis onko kenelläkään tuota LG DR389 mallista tallentavaa DVD soitinta? Ja oletteko pystyneet sillä tallentamaan niitä 8.5 GB DVD levyjä. Jos olette, niin millä lailla?
    Ohje olisi todella tarpeen, että ei sitten menisi rikkomaan sitä vasta ostettua laitetta.

Jaa tämä sivu