1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG 42PC1RR plasma kyssäreitä

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi vvirolai 10.12.2006.

  1. vvirolai

    vvirolai Member

    Liittynyt:
    15.01.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moikka,

    kävin ihmettelemässä viikonloppuna taulutelkkareita, mielessäni olin jo itseasiassa päättänyt että 40/42" LCD telkkari on se uusi telkkari. Mutta kun sitten Teknisillä oli vierekkäin Sonyn 40" LCD KDL jotain 2000 ja LG 42" plasma 42PC1D, joissa pyöri DVD, niin omasta mielestäni plasman kuva oli miellyttävämpi silmään ja lisäksi hinta oli huokeampi. No tästä plasmasta innostuneena menin kotiin ja aloin tutkimaan nettiä ja huomasin että tästä 42PC1:stä on sellainenkin malli jossa on kovalevy(80GB) integroituna ja kaksi analogiviritintä. Digivirittimellä en itseasiassa tee mitään, koska meille tulee kaapeli. Siksipä kysyisin että onko täällä tuon 42PC1RR mallin omistajia ja onko teillä tietoa, että voiko tuon kovalevyn vaihtaa itse suurempaan, esim 160 - 300 GB? Koska olisi mielestäni aika kätevää käyttää TV:n kovalevyä ja vaikka jotain halpaa Kansalaisboxi digiboxia. Alkuperäinen suunnitelma minulla oli että ostan LCD telkkarin ja jonkun Topfield tallentavan boksin, ~500e, jonka kuitenkin joutuu vaihtamaan sitten kun HDTV lähetykset alkavat(n. 3v päästä)... Sitä en tosin tiedä että alkavatko ne HDTV lähetykset esim. kaapelissa 2010 vai eivät.

    Joo, mutta kiinnostaisi tietää että oletteko ottaneet selvää että minkälaisen kovalevyn LG:n plasma on syönyt sisäänsä ja saako sen vaihdettua suurempaan. Ja sekin mietityttää että saako kovalevyn esim. irroitettua ja laitettua tietokoneeseen kiinni ja siirrettyä sinne tallennetut ohjelmat tietokoneelle ja poltettua ohjelmat koneella DVD:lle. Tietty muutkin kommentit telkkarista kiinnostavat. Olen kuitenkin ymmärtänyt että kyseessä on muuten sama LG plasma kuin TM(19/06) vertailussa ollut 42PC1D, joka muuten sai aika hyvät arvostelut.

    Kiitoksia!
     
  2.  
  3. vvirolai

    vvirolai Member

    Liittynyt:
    15.01.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis eikö kellään ole tällaista telkkaria hankittuna?
    Vai ettekö ole katsoneet että millainen se kovalevy sisällä on?

     

Jaa tämä sivu