LG 42" LCD-TV + xbox360 + ps2 + jne ?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Yumisha 25.07.2010.

1. Yumisha

Yumisha Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Heti tälleen aluksi en ole varma onko tämä oikea paikka postata tätä kysymystä - jos olen väärässä paikassa niin anteeksi ja siirtäkää/poistakaa tämä. :)

Elikkäs tarkoituksena olisi ostaa LG 42" LCD-TV 42LD420N. Ongelma on siinä että mulla on noita pelikoneita useampi, ja jos oikein ymmärsin tuossa on vain yksi scart? En haluaisi olla koko aikaa noita scart-johtoja vaihtelemassa, joten mitä teen? Tuolla teknisissä tiedoissa lukee että on 1 scart & 1 scart jossa s-video, niin tuota jälkimmäistä en varmaankaan voi hyödyntää?
    En haluaisi noita scart-jakajiakaan käyttää kun pari edellistä jakajaa on joko pilannut kuvan tai äänen. (xbox360 ei ollut ääniä ja ps2:sessa taas kuva oli surkea)
    Tuo telkkari tulee 499€ tarjoukseen jonka takia sitä tässä harkitsen - varsinkin kun vanhan laatikon ruutu on näyttänyt keltaista kuvaa viimeiset puolivuotta.
    Eli pitääkö harkita toista telkkaria vai onko tuohon mahdollista saadan edes xbox360:ppiä ja ps2:kkosta kiinni samaan aikaan ilman että scarttia tarvitsee vaihdella?
    Kiitos vastauksista! :)
    EDIT:
    Niin ja minäpä ku en ole haka näissä tv-asioissa niin kysyn vielä semmoista että onko tuossa 'sisäinen digiboksi'? Ja pystyykö tuolla tallentaa ohjelmia vaikka ei ole sisäistä kovalevyä? Nimittäin jos siinä on vain se yksi scart ja tarvitaan digiboksi nii sehän menee siihen ja en saa mitään pelikoneita kiinni?
    Taidan itse vain olla tyhmä kun en näitä asioita tajua. ^^;

Viimeksi muokattu: 26.07.2010
  2.  
  3. hallu1984

hallu1984 Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    Tossa töllössä on sisäinen antenni- ja kaapelidigiboxi. Et pysty tallentamaan ohjelmia ilman tallentavaa digiboxia, eikä sitä ole tuossa töllössä. Sä saat ps2:sen ja xbox360:sen samaan aikaan kiinni töllöön, kun käytät xboxissa hdmi kaapelia ja komponentti kaapelia ja ps2:ssa käytät ihan tavallista scart liitäntää :) ei se ole niin vaikeata :)

Jaa tämä sivu