LG 4040B ja Polttosoftat

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Rocky_B 25.09.2003.

1. Rocky_B

Rocky_B Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitäs softaa yleensä käytätte?

Itse olen kokeillut cloneDVD:tä, neroa ja mukana tulevaa B's recorderia. Recordnow MAX/DX (v4.50) ei löytänyt asemaa ollenkaan.

DVD+RW (Infiniti) levyn poltto onnistui edellä mainituilla ohjelmilla hyvin mutta DVD+R (Verbatim X4) levyjen kanssa ilmeni ongelmia. Nerolla (6.0.0.15) tuli DVD+R levyn kanssa kesken polton "Focus or tracking error" ja myöskään DVD+RW levyn erase ei toiminut. Varsin yksinkertainen cloneDVD osottautui aluksi hyvin toimivaksi. DVD+RW paloi mallikkaasti jonka jälkeen poltin vielä kaksi DVD+R levyä hyvin tuloksin. Seuraavissa poltoissa tulikin erroria polton loppuvaiheella (~90% paikkeilla). Softa väitti levyjen olleen huonolaatuisia, jonka takia poltto olisi epäonnistunut. Kyseessä oli toimiviksi todettuja verbatimin 4X dvd+r levyjä. Lisää pääsen testailemaan parin viikon päästä kunhan saan lisää levyjä.

Onko muuten B's Recorderissa helpompaa tapaa polttaa imageja kuin mountata image virtuaali asemaan ja käyttää B's:n DVD Copyä?
    Ja onko kukaan saanut toimimaan Recordnow softaa LG 4040B:n kanssa?

2.  
  3. MrShavez

MrShavez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa päivittää Neron 60015 softaa vielä täältä. Täältä: ftp://ftp6.nero.com/support_doc/Nero60015Issue5203Patch.exe

Record Now tunnistaa softan Wizard-muodossa:
    kokeile vaihtaa wizardin kautta polttoasema, menee automaattisesti lg-asemalle. Wizard on muuten ehkä hieman kökkö, mutta saa ainaskin palamaan näin.

4. JulPul

JulPul Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toi Verbatim ei aina kyllä oo takuulevy.Itse ostin niitä aika kasan Englannista (2x printable) ja luulin kans ekaks et laitteissa tai softassa on vika kun levyt ei toiminu kunnolla.Aikani kun piruilin laitteista maahantuojalle ,se pyysi lähettämään Pioneerille pari levyä .Ajattelin et taas vastuuta heitellään eestaas,mutta sitten Pioneeriltä otettiin yhteyttä (olin samoihin aikoihin myös Verbatimiin yhteydessä ja sieltäkin sain avuliaita neuvoja) ja ilmoitettiin ,että levyt on koveria.Totta.Kotona katoin tasasella pinnalla ,niin levy painui melkein kaksi milliä keskeltä.Ei oo ihme jos poltto epäonnistuu.
    Saman oon huomannu halpislevyjen kohdalla.
    Mitä nykyään piloille menee poltoissa,tuntuu yllä mainittu olevan suurin syy.

Jaa tämä sivu