Levyjen ym. sälän tilaus digitalpromotionista.

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi zzon 18.09.2003.

1. zzon

zzon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sellasta tiedustelisin että onko kukaan tilannu yli 30kg:n pakettia sieltä,jos on ni ois kiva tietää paljon siinä on postikulut,ku 1-30:een kiloon on sen n50-60 euroa.Ja muutenkin miten on tilaukset sujunu,onko ilmenny mitään ongelmia tai puutteita lähetyksissä???

2.  
  3. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    en o noin paljon tilannu, mut viikossa tulee paketti kotiin, mitään ei o puuttunu, tavara ollut sitä mitä on tilattukin. Voin suositella :)

4. triger

triger Guest

olen meinannut laitta tonne digital promoon muutaman kerran tilauksia sisään. mutta aina olen kuitenkin kääntynyt ton big pocketin kannalle, koska kumassakin paikassa on yleensä samaa tavaraa ja tuo digital promo ei ole ainakaan yhtään halvempi kuin big pockets ja tuolla pocketsissa taidetaan veloittaa luottokortilla maksamisesta se 2% extra mitä ei tuolla big pocketissa ole/mene.

5. pote79

pote79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sehän on helppo tarkistaa. Valitset tilaamasi tuotteet ja painat CHECKOUT näppäintä vasemmalla. Nyt näet postitkulut, Shipment total yli 30kg taitaa olla toi 77.57Eur. Ei Tartte vissiin tilata ko 300kpl tyhjiä koteloita niin menee yli ton 30kg.(ei painossa, mutta tilavuus tai joku muu). Itse tilasin digitalpromosta. Kaikki tuli perille 120 Kiekkoo dvd levyjä ja 100kpl koteloita. Lisäksi E-mail pelasi kohtuu hyvin. Luotettava paikka mun mielestä.

Jaa tämä sivu