Eli tarkoitus olisi palauttaa 4x25 kpl toimimattomia/huonosti toimivia DVD-R levyjä nierleen. Ite täytyy ilmeisesti maksaa ainakin lähetyskulut?, mutta jos haluaa vaihtaa levyt, tuleeko päälle taas uudet lähetyskulut? Vai vaihtavatko he levyjä, kokemuksia? Miten kannattaa toimia? Jos postikuluja kertyy molempiin suuntiin kovin paljon, sama lienee poltella levyt ja heitellä toimimattomat roskiin (noin puolet tähän mennessä susia).
Yksinkertaisesti,ensiksi otat yhteyden liikkeeseen ja ilmoitat,että olet palauttamassa medioita ja syyn miksi.Käyt muutaman keskustelun heidän kanssaan s-postitse,siitä eteenpäin menee suurinpiirtein näin,saat vastauksen joka on suurinpiirtein tuollainen. Lontooksi: Hello, Please send us the unused and unburnt items back to our company. Don't forget to add to your delivery a copy of the invoice and a post's bill to the return for refunding you the shipping costs. (only 10 Euro) Don't forget to explain your problem again in a separate letter. You will get for the unused items a credit to the next order! Tutummalla: Lähettäkää käyttämättömät ja polttamattomat levyt takaisin puljuumme. Älkää unohtako liittää lähetykseenne kopiota laskusta ja postin laskua postimaksusta, jotta voimme hyvittää postituskulunne (vain 10 Euroa). Liittäkää mukaan erillinen selvitys vian laadusta. Käyttämättömät tuotteet hyvitetään seuraavan tilauksenne yhteydessä.
Itse lähetin takaisin Nierleen 3*25 levyä (TDK 8* printatable)ja postikulut oli 15,10 euroa josta korvasivat 10 euroa. Uutta tilausta sisään ja hyvittivät edelliset levyt + 10 euroa. uudet lähetyskulut joudut maksamaan taas eli sen noin 10 euroa levyjen päälle. Nyt oottelen seuraavaa tilausta