1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

levyjen merkki

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi tapsa78 04.07.2004.

  1. tapsa78

    tapsa78 Member

    Liittynyt:
    27.06.2004
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan kellään kokemusta mitä dvd levyjä nuo xboxin asemat lukevat... Itselläni on pilipsin tai thomsonin asema koneessa... minkä merkkisiä levyjä siis kannattaa ostaa noille asemille vai onko se vaan tuurista kiinni?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Verbatim...
     
  4. Diaboli

    Diaboli Regular member

    Liittynyt:
    27.04.2003
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tapsa78: Philips ja Thompson lukevat parhaiten DVD+R levyjä. Merkeistä en osaa sanoa juurikaan muuta, kuin että kannattaa hankkia jotain laadukkampia merkkejä, niin tuskin tulee suurempia ongelmia.
     
  5. gepeteus

    gepeteus Member

    Liittynyt:
    05.07.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omassa Philipsin asemassa olen käyttänyt Princon DVD-R levyjä ja hyvin ovat toimineet. Eivätkä ole edes kalliita, tällä hetkellä jotain 13e/25kpl.
     
  6. tapsa78

    tapsa78 Member

    Liittynyt:
    27.06.2004
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Gebetus.. Onkohan noita Princon DVD+R levyjä noissa tunnetuimmissa tavarataloissa vai mistä noin halvalla niitä oot ostanu....
     
  7. Tarmo78

    Tarmo78 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2003
    Viestejä:
    610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  8. tapsa78

    tapsa78 Member

    Liittynyt:
    27.06.2004
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onkohan kellään kokemuksia noista maxellin DVD+R levyistä.. Ja sitten sellaista kysyisin, että kummille kannattaa poltta DVD+ vai DVD- levyille.. ja mitä ero noilla kahdella levyllä ylipäänsä on?

    kiitos vastauksista...
     
  9. gepeteus

    gepeteus Member

    Liittynyt:
    05.07.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tapsa78: siis kyseessä oli nuo DVD-R levyt ei +R:t. En tosin noita plussia oo kokeillutkaan kun miinukset toimivat oikein mainiosti. Tuolta nierle.de:stä olen tilaillut. Jopa pienten erien tilaaminen tulee huomattavasti halvemmaksi kuin Suomesta ostaminen, sillä postikulut ovat vain 10e/lähetys. Käytännössä siis esim 25kpl levyjä maksavat vain 13e +postikut 10e = 23e, eli alle euron per levy. Ja muistaakseni myös ihan tilisiirrolla maksaminen onnistuu. Itse tosin tilaan Visalla, jotta saa hommat hoidettua mahdollisimman helposti ja nopeasti.
     
  10. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ei Samsung nielaissut DVD+R:ää, miinukset sen sijaan toimii ok. Kannattaa siis testata miten oma kone noihin suhtautuu.
     
  11. Xbox88

    Xbox88 Guest

    Tietääks joku mitä levymerkkejä Samsungin asema lukee parhaiten ?
     
  12. JaspaJami

    JaspaJami Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    720
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen ainakin toistanut ongelmitta omassa Samsungin asemassa: Oransseja Bulkpaq DVD-R levyjä sekä Punaisia Datawrite DVD-R levyjä. Kummatkin 7.99?/25kpl. Kuulemma noissa levyissa vaan voi olla laatueroja, tiedä sitten.
     
  13. Diaboli

    Diaboli Regular member

    Liittynyt:
    27.04.2003
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Xbox88: Itsellä ei ole tullut yhteensopimattomia DVD-R:iä vastaan Samsungin asemalla varustetulla Xboxilla. Eli seuraavat ainakin toimivat (DVD-R 4x): Samsung, TDK, Maxell, Mmore, Ritek, Verbatim.

    Heappi: Jos asemallasi/polttosoftalla onnistuu vaihtamaan booktypeä DVD-Romiksi, niin DVD+R:tkin (yleensä) toimivat Samsungissa.
     
  14. tapsa78

    tapsa78 Member

    Liittynyt:
    27.06.2004
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos vastauksista...mutta onko kellään muulla xbox:a philipsin asemalla... mitä levyjä ne lukee parhainten.. kun ajattelin tilata saksanmaalta uuden läjän lejyjä... olisko nuo philipsin omat levyt oikea ratkaisu vai sitten verbatimin...
     
  15. Tarmo78

    Tarmo78 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2003
    Viestejä:
    610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä olen polttanut Xbox-pelejä näille levyille ja hyvin toimii Philips-asemassa. http://www.nierle1.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2029

    Kyseessä on kuitenkin halpis levyt, joten levyjen laatu saattaa vaihdella. Olen polttanut 100 kpl. paketista kohta 50 levyä ja yksi hylsy tullut tähän mennessä. Aikaisemmin poltin vastaaville levyille, mutta 2X poltettaville ja nämäkin toimivat loistavasti Philips-asemassa. Jos kuitenkin epäilyttää ostaa näitä, niin Verbatim on aina varma valinta.
     

Jaa tämä sivu