mitä olen nähnyt videoiden perusteella: on hyvä. demo tulee kaikille saataville 11. päivä tätä kuuta.
kyllä siihen tehotkin riittää kun sekin toimii source moottorilla . eli samat vaatimukset kuin CS : S ja hl2
No ei todellakaan, itsellä pyörii ilman mitään ongelmia Intel 1.5ghz 2core prossulla, 2gb muistia ja nvidia 8400m...
Nyt tuli itelleni toi peli, ja pakko myöntää että 15 min pelattuani olin koukussa on tosi hyvin tehty, ja vielä en oo törmänny idiootteihin pelaajiin jotka pilaa toisten peli-ilon, ja toivottavasti en törmääkään, sillä se pilaisi kyllä tätä loistavaa peliä hieman turhaan =P kannattaa ostaa jos tykkää zombie-aiheesta, räiskintäpeleistä, taikka kauhusta, tai vaikka kaikista, niinkuin minä. Yksi asia tuossa PC-versiossa nimenomaan ärsyttää, ja se on tuo taulapäille räätälöity serverin etsiminen, missä ei saa mitään valita itse vaan tuo vaan arpoo jonkin servun sinulle, ja se voi olla vaikka 300 pingisiä kiinalaisia täynnä ja sinne sinut silti heitetään se hieman harmittaa.
Onko tuo todellakin ainoa vaihtoehto mennä servulle? Eikö ole perinteistä etsimisvalikkoa? Nyt kyllä ihmettelen suuresti.
Muistaisin jostain lukeneeni, että serverilista on mahdollista saada esiin. Ilmeisesti konsolin kautta? En muista enää.
Mistä saan demon? ei näy steamissa eikä missään muuallakaan...jo sen kaikille piti kerran 11. päivä tulla
vahvistan haxorfoxin viestin. Demo lopetti toimimasta kun peli tuli myyntiin. Loisto peli muuten, ostin sen äsken. Pelasin demoa, hauskaa oli!