Tarvitsisin apua pelissä ilmenevässä ongelmassa jos viitsisitte katsoa tämän ja yrittää mahdollisesti auttaa jos osaatte, elikkä ongelma on seuraavanlainen Left 4 dead jumiutuu täysin kesken pelin ja se ei tee sitä aina, vaan välillä. Peli siis täysin jumiutuu niin, että äänet jäävät junnaamaan paikoilleen ja kuva pysähtyy. Olen yrittänyt melkein kaiken mitä keksin kun yleensä ongelmia ilmenee, mutta nyt on jo turvauduttava ulkopuoliseen apuun. Olen kokeillut windowsin uudelleen asennusta,näytönohjaimen ajureiden uudelleen asennusta ( vanhemmiksi ja uudemmiksi versioiksi), direcx uudelleen asennusta, tiettyjen asetuksien poistamista pelistä, pölyjen imurointi koneen sisältä, Pelin uudelleen asennusta. Olen testannut koneen toimivuutta 3dmarkilla(06) versiolla sain yli 9000 pst tuloksen kone ei missään vaiheessa kaatunut, eikä ilmennyt ongelmia. Olen kokeillut näytönohajimen kaatuvuutta furmarkilla näytönohjain kävi yli 100 asteessa eikä miinkäälaisia ongelmia, fps silti 60-100. joten nyt on konnan koukut kokeiltu ja keinot loppunut, olisin todella kiitollinen jos osaisitte auttaa. koneen spcesit alapuolella. prosessori amd athlon(tm) 64 x2 dual core prosessor 4000+, mmx, 3dnow, (2cpus)(kelloa tällä hetkellä 2.63ghz), muistia 2gigaa(ddr2 677, 333mhz), näytönohjain on ati radeon4850hd 512mb, emolevy asrock alivenf5sli-1394. Joten koneiden tehotkin pitäisi riittää vallan mainiosti. Kiitos todella paljon jo etukäteen.
Itselläkin on joskus tällaisia ongelmia L4D:ssä. Suoraa neuvoa en tiedä, mutta välillä kyseessä on vain steam clientin timed outtaaminen ( en kylläkään tiedä mistä se johtuu). Mutta nuo lämmöt ovat todella korkeat pöytäkoneelle. Itsellä Asus G1S kannettavalla lämmöt nousevat joskus tuonne 90 asteeseen ja joissain peleissä se voi aiheuttaa ongelmia. Joten kokeile säätää vaikka pelin graffoja heikommalle, vaikka epäilen että siitä mitään hyötyä on. Sitten kyseessä voi olla myös palomuurin toiminta, jos se blokkii juuri tietyn portin. Itsellä COMODO-palomuuri esti L4D:n käytön täysin, jolloin pelin avautuessa kone kaatui, ja ainoa vaihtoehto oli painaa virtanappulaa. Suosittelen kokeilemaan niitä graffoja ainakin ja pistämään Speedfanin pyörimään taustalla kun pelaat, että saat tarkat arvot lämmöistä L4D:ssä.
Olen myös testannut palomuurien kaatamista, ja virustorjuntojen kaatamista, ja nuo lämmöt siis on niillä testeillä mitkä rasittavat koneen maksimaalisen rasitukseen
Taitaa olla monella samantyylisiä ongelmia L4Deadissä, muttei mulla =D. No kuitenki kattelin vähän googlesta(kannattaa myös kokeilla itsekin) ja sain tietää, että siihen ei ole 100% fixiä, mutta joillain on toiminut, kun kirjoittaa consoleen: mat_queue_mode 0 ja koita myös laittaa "Sound Quality" asetuksista Normaalille. Uusimmat ajurit sulla varmaan on, mutta voit myös koittaa vähän vanhempia ajureita jos niillä toimisi. HUOM: kannattaa pyyhkiä kaikki vanhat näyttiksen ajurit pois ennen uusien asentamista esim Driver Cleaner:llä. EDIT: Vielä muistu mielee, että laita asetuksista Multi-Core Rendering pois päältä. Kerros sitten toimiko noilla säädöillä =)
pitää testata noita komentoja ja sound qualityä itselläkkin se tuli mieleen , mutta mun tapauksessa toi multicore rendering ei ainakaan toiminnut sen verran tutkin itsekkin. Ja näyttiksen ajurit on vanhempaanki päivitetty kuten jo sanoin. Aina vanhat ensin poistamalla. mutta kiitos vinkeistä kokeilen ja jos toimii niin inffoon tänne.