Left 4 dead 2 ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Teme1122 26.12.2009.

1. Teme1122

Teme1122 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Käynnistän pelin niin näytölle tulee se steamin normaali juttu "Käynnistetään peli..." hommeli. Menee hetki ja se ikkuna sulkeutuu, mutta mitään ei tapahdu. Eli peli ei aukea. Tehtävienhallinnassa prosesseissa on left4doead2, mutta sitä ei voi sammuttaa sieltä. Eli jos haluaa kokeilla uudelleen joutuu aina kirjautumaan ulos tai sammuttamaaan koneen. Kaksi kertaa olen päässyt pelaamaan kuitenkin, joten se välillä, mutta hyvin harvoin käynnistyy. Olen kokeillu käynnistys asetuksia jne.

Kone kyllä jaksa pyörittää, ei ole siitä kiinni.

2.  
  3. JoniS

JoniS Active member

Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    onkos atin vai nvidian näyttis kannattaa sen asian tiimoilta lähteä ongelmaa ratkomaan koska molemmilla näyttiksillä on omat vikansa kyseisessä pelissä. ja viimeisimmät patchit kannattaa ladata jos ei jo ole itsellä ne ainakin korjasivat kaikki kaatuilemis ongelmat.

googleta: left for dead 2 CTD niin rupeaa löytymään kaiken maailman niksejä.

4. Teme1122

Teme1122 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 27.12.2009
  5. verkku

verkku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla ku nykyään yritän mennä servulle esim kaveriette kautta sieltä vasemmasta alakulmasta niin "Yhteys katkaista - Istunto ei ole enää käytettävissä" ja kum yritän yksin publalle vaan niin lataa niin pitkää että tekee oman aulan johon kukaan muu ei pääse. ongelma on vain l4d2 eikä missään muissa steamin peleissä

PLIIS AUTTAKAA MINUAA =(((

Jaa tämä sivu