tässä monasti oli niin että leffa oli pakattu ja kun purki,sai sen levylle heti ja toimi ok soittimissa nyt on todella lottoa,mitä formaattia sieltä tulee,ei pysty edes "heittämällä" katsoa koneella ja polttaminen ei kannata ainakaan kun se ei näy missään soittimissa .sov pääte on tässä ollut nyt mulle ainakin uusi ja muitakin on tullut ja sen verran taas tuntuu olevan muutosta että ei edes huvita ruveta tutkimaan mikä näkyy milläkin ja saako edes levylle kuvittelenko vai onko joku vallankumous tullut näiden "entisten" ja toimivien formaattien tilalle ja miksi jos on? -sen verran pitää positiivista korjata että ainakin tämä .sov päätteinen näkyy perinteisessä dvd-soittimessa
Itse en kyllä ole törmännyt moiseen ongelmaan. Kyllä ne edelleen on divx, xvid, mkv ja avi, jotka hallitsee. Joku varmaan kirjottaa tähän perään että "Se on vaan kääre eikä mikään formaatti". Mutta seison sanojeni takana. Ainakin mitä levitykseen laitetaan, yleensä pakataan sellaiseen formaattiin että perusohjelmat ymmärtää kuten vlc, gom player, mpc, jne...
no ehkä voisin lisätä vielä niin että tullut lisää,kun joku on yhtenä pakettina-eli siis .img,.iso ja nyt näemmä tämä .sov kaikki on ok-levylle ja sipsit esiin.. mutta sitten on enemmän kun 2 kansiota (nyt en meinaa että textit ja leffa erikseen,sen tiedän ennen ainakin onnistui tekemään dvd:n video ts jne mutta nyt vaan tuntuu ettei se ole ihan niin .mkv on ainakin jonkin sortin kiusankappale mitä dvd-levyksi tulee varmaan huvittavaa niille jotka päivittäin temppuaa näiden kanssa,minä en niin usein
Kokeile Format factorya.. Sen "pitäis" kääntää mikä tahansa video dvd:ksi. Ja on yksinkertainen käyttää.
kiitosta,sitä tarvitaan kun saanut koitella noita ohjelmia mikä on hyvä softa aville ja .srt:lle yhdistää,sorry kun kaikki tätä kysyy mutta tässä samalla jos kysäsen,edelliseen koneeseen jäi kaikki tarvittavat ja eihän niitä sieltä saa ja muisti ei pelaa
Siis tarkoitat että saada avi teksteineen dvd muotoon? Mun mielestä sen pitäis onnistua Format factoryllä.
joo kyllä,tässä hain ja mitä löysin ei toimi tässä Visvassa..eipä sen kauaa tarvitsekaan kun hommaa pöytäkoneen mutta kiva olisi jatkossa "tappelen" Win 7 kanssa ja mahd vähillä softilla kun saisi hommat toimimaan