mikä voisi olla vikana kun aukaisen PSP video 9:n niin se valittaa että psp ei olisi kytketty tietokoneeseen vaikka se on kytketty usb:llä. valitukses lukee '' please connect your PSP to your PC ''. mulla on versio 1.74. mikä voisi mättää tossa hommassa?
No olethan sinä kytkenyt sen usb:n toimintaan sieltä settings valikosta, etkä pelkästään laittanut johtoa kiinni. Pitäisi wintoosan kyllä tunnistaa psp automaattisesti, ainakin xp niin vielä että näkyykö se psp asemana siellä omassa tietokoneessa vai onko vika vain psp video 9 ohjelman kanssa ??
kyllä se näkyy siellä omassa tietokonees ja olen kytkenyt sen sieltä setting valikon usb connectionista, mutta silti se sanoo noin. eli ilmeisesti se vika on siin psp video 9:sis. mikähän vois mättää? :S
Kokeile sen pspvideo9 ohjelman uudelleen asennusta ! jos ei auta niin hae jokin toinen versio kyseisestä ohjelmasta. mulla on joku versio: 1.0.2128.35851 (ainakin sillä hyvin toiminut kaikki). Ennen uudelleen asennusta voi yrittää jotain rekisterin siivousta(esim. regcleaner)...jolloin se poistaa edellisestä asennuksesta jäljelle jääneitä mahdollisia rekisterimerkintöjä(voi auttaa) ... ei nyt muuta tule mieleen