Leffan poltto DVD:lle siten että voin kattoo sitä dvd soittimella

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi klasu123 18.09.2005.

1. klasu123

klasu123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli kysymys on että miten poltan divx leffan dvd-levylle siten että voin kattella sitä suoraan dvd-soittimella. Ja voiko sen polttaa ihan minkä sortin dvd-levylle.

2.  
  3. Tepsu9

Tepsu9 Active member

Kiitokset:
    131
    Pisteet:
    93
  4. LcD

LcD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  5. orvokki

orvokki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä olen onnistunut tekemään hienosti näitä dvd:tä .avi-tiedostoista, mutta nyt tuli ongelma. Jos leffa on kahdessa tiedostossa, kuinka saisin poltettua sen yhdelle DVD-levylle? En ole löytänyt tähän hätään mistään vielä apua, joten auttakaa naista hädässä ;) Molemmat tiedostot mahtuvat kyllä levylle, mutta nero tietenkin herjaa, että tiedostot ovat samannimisiä ja kun nimiä menee hädissään vaihtamaan, ne eivät enää sisällä sitä tietoa, mitä piti. Ja sitten vielä jos joku osaisi kertoa niiden valikoiden teosta. Yritin nefernetinkin ohjeilla, mutta missään ei kerrota, onnistuuko tämä nerolla, ja jos, niin miten se tapahtuu, vai pitääkö olla nimenomaan joku tietty ohjelma. Kiitos jo etukäteen!

6. kipatsu

kipatsu Guest

7. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    1 leffa - 2 avia... Itse tekisin niistä svcd:t ensin (2 svcd:tä, esim avi2svcd softalla), ihan riittävä kuvalaatu. Sen jälkeen svcd:t DVD Lab Pro:lla DVD:ksi. DVD labilla onnistuu mainiosti se, että leffa jatkuu automaattisesti 1:n osion jälkeen toiseen osioon. Toi liittäminen (join) systeemi on imo aikaa vievää ja periaatteessa turhaa puuhaa.

8. kipatsu

kipatsu Guest

9. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    tai sitten ensin vdubmodilla yhdistät ne avit ja sen jälkeen jollakin sopivalla softalla pakkaat ja authoroit...

10. orvokki

orvokki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä oon onnistunu kyllä tekemään aivan kuten ohjeessa sanotaan mutta eipä näy tekstit. Mikähän vikana? Vai Philipsin 737..

11. aalio

aalio Guest

0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    dvd shrinkillä saa kaksi dvd tiedostoa yhteen. muuta avit dvd:eeksi.
    ja liitä shirinkillä.

Viimeksi muokattu: 13.10.2005

Jaa tämä sivu