leffa+txt asennus dvd /ajastus?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ziirlo 24.03.2009.

1. ziirlo

ziirlo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon yrittäny tältä sivulta ja muualtakin etsiä vastauksia mun ongelmaan kun en ite oikein mitään vielä osaa.
    Eli siis, pitäis toi Twilight elokuva polttaa levylle, on joitain DVD+RW 1-4x High Speed Rewritable levyjä. Video sp120min ja Data 4.7GB.
    Eli ongelma, mun se elokuva on kahdessa osassa. VLC avaa automaattisesti kun kattoo leffan.
    Eli oon siis joo saanu siirrettyä ne elokuvat levylle mielestäni ihan onnistuneesti. Osa 1 toimii txt mut koneelle vaan kokeillu ja pitää hiirellä viedä leffan päälle. eli jos katon dvd soittimella niin ei toimi. ja vedän tekstit 2osan päälle, ei toimi.
    Eli siis miten saan ne tekstit oikein laitettua siihe elokuvaan? En tiedä mitä täs pitäs kertoo enempi kun hajuakaan näistä.
    Kiitos :)

2.  
  3. RonKelly

RonKelly Guest

Missä formaatissa nuo tekstit ovat sillä useimmat dvd soittimet tukevat joko *.sub tai *.srt päätteisiä teksti tiedostoja.

Ohjekirjasta saattaa olla apua tai valmistajan sivuilta.

Teksti tiedoston formaatin muuttaminen onnistuu taas helposti SubtitleWorkshop ohjelmalla näppärästi.

http://www.urusoft.net/download.php?id=sw4&mirror=1

4. ziirlo

ziirlo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo se oli srt päätteinen. kiitos tuosta linkistä kokeilen opetella :)

Jaa tämä sivu