Leffa toimii mutta ongelma menussa jota ei saa ripattua pois

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Muumi-X 06.10.2004.

1. Muumi-X

Muumi-X Guest

Otsikko kertoikin jo kaiken oleellisen,
    eli leffa on poltettu dvd-r levylle ja toimii moitteetta muuten paitsi että menu jumahtaa,elokuvan pystyy katsomaan kunhan painaa dvdmenua kun kiekon on laittanut pöytäsoittimeen eli skippaa alkutekstit ja menee suoraan päävalikkoon.
    Asia ottaa päähän ja haluisinkin ripata menun kokonaan pois,olen kokeillut shrinkkiä mutta ei onnistu,ohjelma kun ei suostu avaamaan kiekkoa vaan herjaa "Invalid dvd navigation structure"
    Jos joku osaa neuvoa miten ongelman sais korjattua niin olisin erittäin kiitollinen :)
    Kiekossa ei ei ole ongelmaa,son tarkistettu Dvdinfo prolla ja sama ongelma tulee eteen kun avaa imagen.

2.  
  3. Mouses

Mouses Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeileppas IfoEdit:illä.
    Avaa sillä VTS_XX_0.IFO jossa elokuva on. Klikkaa VOB Extras. Täpät Strip Stream's mikäli haluat poistaa ylimääräisiä audioraitoja/subeja, Correct Vob-Unit (Navigation Pack) pointers in VOB-files, Correct orginal IFO files ja vielä Create new IFO files (Movie Only) kohtiin. Valitse Destination Directory mihin haluat tuotoksen menevän ja klikkaa OK. Seuraavassa ikkunassa voit valita pidettävät audioraidat/subit, kun homma hoidossa niin klikkaa Strip it. Anna IfoEditin hoitaa homma niin kohdehakemistossasi pitäisi olla leffa valmiina.

4. Muumi-X

Muumi-X Guest

Kiitos ja kumarrus,pienen hakemisen ja tappelun jälkeen sain leffan toimimaan,yks murhe dvdpoltossa vähemmän :)
    Onneks mä oon kova poika keksimään uusia ongelmia :p

Jaa tämä sivu