Morjens! Elikkäs sellainen ongelma on, että pelatessa ja välillä idlenäkin näyttö menee itsestään virransäästötilaan eli LED keltaiseksi. Olen lukenut lukuisia aiheitä foorumeilta jne samasta ongelmasta, en ole kuitenkaan selkeetä ratkaisua löytänyt. Elikkä mistä voi johtua? Itse ajattelin eka ylikuumenemista, mutta näyttiksen lämpötila rasitettuna(pelatessa) on 64 asteen luokkaa, eikä hirveesti siitä nouse. Idlenä se on noin 50 asteen paikkeilla. Kun näyttö sammuu mikään muu ei auta kuin reset. Ei huvittaisi uutta näyttistä ostaa, kun ei rahaa puussa kasva =/ Näyttis on tosiaan tuo PX8800 GT, joka on noin vuoden vanha. Näyttö LG L204WT Wide Rosessori AMD Athlon 3800+ Rammia 3GB Jos tarvitsette jotain muuta infoa, voin sitäkin tarpeen vaatiessa laittaa. Kiitos etukäteen.
Juu, kortissa on analogi- ja DVI-liitinnät. Molempia olen kokeillut ja kummassakin sama ongelma. Lämpötiloista vielä sen verran, että nyt kolme tuntia ollut kone kiinni ja kun Everstilla katoin heti näyttöohjaimen lämpötilaa niin jostain syystä näytti heti 64 astetta ja pelaamisen jälkeen olikin noussut 74 asteeseen. Emolevy pysyy koko ajan 30 paikkeilla ja kovalevy 21-23 astetta. Voiko sitten näyttis muka lakkaa toimimasta jo 74 asteessa?