elikkä oisko mitään neuvoja millä ohjelmalla ja kuinka paljon tuota korttia voisi suunnilleen kellottaa??
rivatuner on hyvä kellotus ohjelma. mutta eipä 6600GT ohjainta paljoa voi kellottaa vakio tuulettimella n.525/1000 rupee oleen ihan rajoilla.
http://www.k-hardware.de/artikel.php?s=&artikel_id=3530&seite=11 Leadtek 6600gt extreme (1,6ns muistit) 590/1340Mhz vakiotuulettimella.
Vakio jäähyllä menee kyllä aika pitkälle. Ainoa mikä ainakin mun PNY:n valmistamassa 6600 GT:ssä on probleemana, on se että muisteja ei jäähdytetä, vaan ne on haudattu siilin alle ja siilillä ei ole kontaktia muisteihin. Mä virittelin Zalman VF700-CU kiinni näyttikseen ja nyt viilenee todella hyvin. Äänetkin on nyt todella inhimilliset. Silent modella ei edes kuulu ääntä ja täysillä pieni matala humina vaan. Vakio jäähdytyksellä pyörittelin 563/1003. Zalmanilla en ole vielä kokeillut rajoja. Zalman VF700-CU asennus kesti n. 3 minuuttia.
Mulla on omassa kortissa vakiocoolerilla kellot 575/1050 eikä tunnu missään. Lämmöt pysyy suht koht samassa mitä vakionakin. EDIT Paitsi että NFSMW:ssä jotkut rakennukset vilautteli vihreetä niin laskin 560/1050. Haittaako jos lämmöt käy välillä yli 80 asteen. Ajattelin että jos ostaisi Zalmanin VF700-Cu:n.