Hakusessa olisi 19" lcd näyttö todelliseen pelikäyttöön. Pelaan pääsääntöisesti Counter-Strike 1.6, mutta myös välillä sourcea. Näyttö ei saisi pettää edes nopeissa tilanteissa. Prosessori: 3,2 giganen intel Näytönohjain: Radeon X800 PRO Muisti: 1 giga Koneen tehot pitäisivät riittää, kunhan saadaan tarpeeksi nopea / hyvä näyttö. Ominaisuuksia joita tarvitsen ehdottomasti: (saa ehdottaa muitakin, jos olen unohtanut mainita) - Tarpeeksi nopea / nopein vasteaika (2ms?) - Väriominaisuudet täytyvät olla hyvät - Kaikki muut ovat plussaa ps. Katselen myös jonkun verran elokuvia näytöltä. Itse olen katsellut Samsungin näyttöjä, mutta ehdottaa saa muitakin.
Tykkäätko enemmän laajakuva vai "normi" näytöstä? http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/60053 Tää on minusta melko tyylikkään näköinen ja tosi pienellä vasteajalla, tosin pelikäytössä nyt riittää kunhan on alle 8ms. Itselläni on tämä ja olen ollut kyllä tähän tosi tyytyväinen. Jos laajakuvaa haluat, niin ottaisin varmaan tämän Sinuna, budjetin salliessa ottaisin tuon ylimmän.