Lataus virheet!?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Aulis 28.02.2004.

1. Aulis

Aulis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä sellanen ongelma dc++:ssa et binni tiedostot ei tuu aina ehjinä (puolet viallisia!? Ja miks lataus ottaa takapakkia välillä? Esim lataat jotai imagee ni kun se valmistuu ni lataus ottaaki takapakkia vaik 50% ja jatkaa siitä....

Olen muistitestin ajanu koneella eikä yhtää virhettä!!?? Mikä mättää? On asentanu eri dc versiookin mut ei vaikuttanu asiaa! Kovalevyt eheyttäny ym... Auttakaa joku!

2.  
  3. Duka

Duka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla itsellä ei ole koskaan ollut ongelmia binnien kans, mut elokuvien kans on ollut. Ne ei aina tahdo toimii, luulen että kun yhteys saattaa aina välillä katketa ja tiedostoa joutuu hakee toiselta käyttäjältä, niin näissä tapauksissa tiedosto voi mennä vialliseksi =| videot olen aina saanut korjattuu divfix ohjelmalla. Oiskohan noitten binnien korjaukseen mitään ohjelmaa, en tiedä.

Viimeksi muokattu: 28.02.2004
  4. Aulis

Aulis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mul taas leffojen kans ei ongelmia ole ollu!

5. DimaWee

DimaWee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ittellä ole koskaan ollu mitään ongelmaa leffojen eikä image tiedostojen kanssa, mutta sekin saattaa johtua siitä etten käytä sitä optiota että hakee monista erikohteista.

6. Aulis

Aulis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt seurannu vähä tarkemmin mitä tapahtuu ku lataus päättyy...
    Ei kellää vastaavaa virhettä Dc:ssä kun ladattu tiedosto valmistuu >PURKAMISESSA TAPAHTUI VIRHE!
    Sen jälkee alkaa lataa uudestaan siit kohtaa mistä tummanvihree latauspalkki loppuu ja vaaleenvihree alkaa...
    Veikkauksia mis vika....?

7. Mikke76

Mikke76 Guest

Mulla taas on ollu leffojen kanssa seuraavan laisii ongelmii että alku kuvan jälkeen ei näy mitään ....... aika kyllä kuluu mutta kuva ei vaihdu

8. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    tarvittavat koodekit kai löytyy?
    koitas jollai toisel soittimel esim. bsplayer, media player classic.
    sit viä käynnistä -> kaikki ohjelmat -> apuohjelmat -> järjestelmätyökalut -> levyn eheytys
    Kaikki koodekkipaketit kannattaa koneelta poistaa, niistä ole kuin haittaa...jos on asennettuna (tsunami, nimo, k-lite, ace mega jne.)

9. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aulis, kytke pakkaus dc:n asetuksista pois päältä. Uusimmissa dc:ssä on "on-fly" pakkkaus, eli se pakkaa vauhdissa tiedostoja missä on ilmaa, esim. imageissa ja tekstidokumenteissä. Muttei esim. videoissa ja zipeissä.

10. Aulis

Aulis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ruksi pois asetuksista "salli turvalliset ja pakatut tiedostot"?

11. Aulis

Aulis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo nyt ei ota lataukset pakkia mut milläs saan noi bin tiedostot tulee viel ehjinä perille...? Paljon sin rollbackis kannattaa olla bittejä, eiks se ainaki vaikuta jos latus kohde vaihtuu/pätkii... Vaikuttaako se tiedoston eheytee jos netti pätkii hetkellisesti mut ei niin paljoo et tiputtas mut pois hubeista... sellasii pienii lataus katkospiikkejä tuntus olevan (hpna 256/256)!

Jaa tämä sivu