http://keskustelu.suomi24.fi/show.f...ce=4500000000001668&posting=22000000023743528 Onko toi kannattava, toimiva ja hyödyllinen asentaa joku noista.
vista on kauhee teho syöppö vaan ei oikeen mitää erikoista ja vaatii koneelta aikas paljon että pelitkin toimivat sujuvasti
Joo ite jätän väliin lataamisen mut en Vistaa itse Mut kaverille oli käyny seuraavasti: Heillä oli Windows 2000 ja ja hän halusi tehä siitä Windows XP:n. Hän pyysi toista kaveria warettamaan kyseisen käyttöjärjestelmän netistä ja näin myös kävi, tyyppi oli warettanu ja polttanu ohjelman levylle. Seuraavaksi oli kokeilun aika... Näyttöön tuli seuraavaa; "Prepair to Install" meni noin muutama sekuntti kunnes kone jumittui. Myöhemmin muutaman minuutin päästä kone sammui, eikä enään lähtenyt käyntiin. Eli tämmöset vaarat on nuissa linkeissä mutta parasta oli se että kaverilla vanhempien lupa hajottaa kone.
Jep, joko kävi todella uskomaton huono tuuri, jolloin rauta petti niinkuin missä tahansa muussa tilanteessa, tai kaveri ei osannut asentaa käyttistä ja potki koneen paskaksi. Itse buuttaamalla et konetta fyysisesti rikki saa.
ite en mitää vista tartte mulle riittää wintoosa XP nyt toistaseks tosin isovelil on xp ja koko vista ultimate ja sitte sen ware vistassa ei tullu onkelmii
No on tuo vista ihan hyödyllinen, siksi että tulevaisuuden pelit tulee tarviin sitä mutta en kyllä menis lataamaan jotain trialia.
"tulevaisuuden pelit tulee tarviin sitä" tulevaisuuren pelit ja tulevaisuuren rauta... tuskimpa konkreettista hyötyä tämänhetken raudan kanssa.