1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lasten ohjelman nimi hukassa

Viestiketju Keskustelua TV-sarjoista -osiossa. Ketjun avasi RistoF 21.11.2006.

  1. RistoF

    RistoF Member

    Liittynyt:
    24.08.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terppa. Näin joulun alla iski lapsetuskohtaus ja pitäs saaha käsiin yksi joulusarja jota tuli töllöstä joskus -90-95 ei muista tarkkaa vuotta eikä edes kanavaa joko maikkarilta tai yle2...

    Mutta asiaan elikkä joku 30 jaksoa oli sarjassa ja esitettiin ennen joulua joka päivä. Sarjassa seikkaili joulupukin kanssa kaksi lentävää tonttua ja jääkarhu, pukin päämajassa oli joulukuusen näkönen kiitorata ja pukin naapurissa asui semmonen ZZ-top henkinen hemmo jolla oli kunnon kopterin näkönen moottorikelkka ja joku avustaja.... puhuttu englöanniksi mutta taisi olla ranskalaista alkuperää imdb:stä olen koettanu hakea mutta ei löydy millään... Auttakee kun ei löydy :)
     
  2.  
  3. RistoF

    RistoF Member

    Liittynyt:
    24.08.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oikeestikko kukaan edes kuullukkaan vai onko kaikki täällä liian nuoria tahi vanhoja muistamaan moista...

    heleveta kun ei ole jemmassa vanhoja lehtiäkään että vois ohjelmatiedoista katella ehdokkaita.....
     
  4. Ayaya

    Ayaya Regular member

    Liittynyt:
    27.04.2006
    Viestejä:
    181
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä muistan ko sarjan... Alku kuulosti täysin oudolta mutta toi kuusen näkönen kiitorata tosiaan herätti. Sarjan nimeä en kyllä valitettavasti muista
     
  5. RistoF

    RistoF Member

    Liittynyt:
    24.08.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sarjan nimi oli muuten

    The Secret World of Santa Claus....
     
  6. Keymaster

    Keymaster Guest

    Ei enää 90-95 pystynyt hypettämään kun histamiinia. Hitto mä oon vanha...
     

Jaa tämä sivu