Langatonta hiirtä

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Sirloin 14.01.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Sirloin

Sirloin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tarkotus olis hommata uus langaton hiiri kun vanha alkanut jo iän myötä vähä hyppimään ja pätkimään. Mikähän olis hyvä vaihtoehto?

budjetti on jotain siitä nollan ja sadan euron väliltä, mitä nyt tarviikaan, että sattuu löytymään miellyttävä hiiri. Käyttö on pelikäyttö ja normaali muu tietokoneen käyttö, oikeastaan kaikki mahdollinen. Ja konetta käytetään päivittäin myös vähä kauempaa n. 5 metrin päästä, joten tämän takia ehdottomasti langaton hiiri.

Ominaisuutena pitäis olla ehdottomasti se, että sitä pystyy latamaan USB:stä tai verkkovirrasta, ei mitään pariston vaihtelua. Ja tosiaan se kantavuuski pitäs olla sitä luokkaa että ainaki 5metrin säteellä pystyis käyttämään ongelmitta.

Merkkinä pidän kyllä logitechista, mutta jos muilla valmistajilla potentiaalisia yksilöitä niin ehdotukset otetaan lämpimästi vastaan.

Itse olen tuota logitech performance MX hiirtä katsellut.. kun on lataus USB kautta jne. Onkohan se sopiva hiiri niin peli kuin muuhunkin käyttöön ja onko sitten taas liian hifistelyä tuo jokin ominaisuus että toimii lasin päälläkin kun en ikinä sitä varmasti itse käyttäisi? eli löytyskö jotain halvempaa hiirtä muuten yhtä hyvillä ominaisuuksilla?

Kiitos!

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu