Langaton yhteys xboxiin, kuinka ja miten edullisesti?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi xJomppa10 07.11.2011.

1. xJomppa10

xJomppa10 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve! On ollut taukoa xboxin pelaamisesta ja nyt olen taas aikeissa aloittaa pelaamisen ja samalla ilmestyi ongelma. Xboxini on yläkerrassa, jossa ei ole nettiyhteyttä ja modeemi on jalkojen alla eli suoraan alapuolella. En lattiaan reikää meinannut tehdä, sillä ei siitä tulisi varmaan hirveän komea. Olen kuullut niistä langattomista reittimistä, miten ne toimivat ja kuinka paljon joudun tuhlaamaan rahaa tähän? Tuleeko lattiaan reiän tekeminen halvemmaksi/hermojen säästäminen, kun sellaistakin olen kuullut että nettiyhteys olisi langattomalla yhteydellä jotenkin heikompi?

-Joni

2.  
  3. mcmopo

mcmopo Active member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Siis tottakai lankaa pitkin siirtyy data nopeammin. Mutta et kumminkaan tässä hirveästi häviä, eikä pingikään kasva. Mokkula onkin sitten erikseen.

Mitä tuohon toiseen kysymykseen tulee niin hakuakin voi käyttää. Mutta lue vaikka tämä vanha aihe ensin läpi niin valottuu asia hieman.

4. Pro619

Pro619 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja oletan että kyseessä on slim-malli jos ei, joudut hommaa adapterin boxiin.

5. xJomppa10

xJomppa10 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep ei ole Slim versio. Ja paljos adapterit maksaa nykypäivinä?

6. mcmopo

mcmopo Active member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Taitaa lähteä 43e halvimmat. Myös käytettynä kannattaa katsoa (eim. huuto.net).

Linkki.

Itse suosittelen ennemmin vaikka tällaista tai jotain vastaavaa tulevaisuuden kannalta. Ei varmaan kauan kestä kunnes telkkaritkitkin tarvitsevat netin (bluray soittimista puhumattakaan).

EDIT: Ei näy euronmerkki nykyään.

EDIT2: Jos kumminkin sattuu sellainen tuuri että sinulta löytyy kannettava tietokone niin voit tehdä homman silläkin. Eli boxi kiinni koneeseen kaapelilla (ristikytketty) ja jaat yhteyden tietokoneen kautta.

Viimeksi muokattu: 07.11.2011
  7. xJomppa10

xJomppa10 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jees, miten tämä adapteri homma sitte toimii? lyhyesti vaan kun en ole mikään mestari koneiden kanssa ;)

Jaa tämä sivu