Langaton yhteys toimii, mutta ei yhdistä nettiin

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi SweetIinez 04.03.2012.

1. SweetIinez

SweetIinez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Läppärissä on aiemmin toiminut kaikki oikein ja nettisurfailu on onnistunut. Kone oli 3 viikkoa kiinni ja nyt ei sitten enää selaimella yhdistä nettiin. Tuolloin yhteys toimi sim-kortilla sekä kotona langattomalla yhteydellä.

Tällä hetkellä itselläni on kolme muuta läppäriä ja ne toimivat aivan loistavasti. Langaton yhteys toimii tässä viallisessa koneessa erinomaisesti, mutta kun avaa selaimen (Chromen)ilmoittaa, että yhteys osoitteeseen www.google.com keskeytyi. Lisäksi tulee ohje, että lähiverkon asetuksista tulee poistaa täppä kohdasta Käytä välityspalvelinta lähiverkossa. Näin olen tehnyt. Alalaidassa on Virhe 101. Tuolla virhekoodilla hain tietoa ja siitä ohjeesta ei ollut apua. Jos pingaan tuon www.google.com niin pingaa.

Yritin tuon koneen yhdistää myös tuohon adls -purkkiin,mutta en sillä päässyt. Palomuuri oli tuolloin pois päältä.

Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen!

2.  
  3. Tinke8

Tinke8 Active member

Kiitokset:
    61
    Pisteet:
    78
    Mikäs winkku siinä on? ite oon huomannu, että jos ei oo palomuuria päällä, tekee juur noin.

4. SweetIinez

SweetIinez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä koneessa on XP käytössä.

Viimeksi muokattu: 04.03.2012
  5. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Onko sinulla jokin muu palomuuri käytössä kuin Windowsin? Kokeile poistaa se jos on, nimittäin ulkopuolinen palomuuri softa voi sotkea nettiyhteydet ainakin mitä olen lukenut.

6. SweetIinez

SweetIinez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ole muuta palomuuria käytössä.

Se tässä on ihmeellistä kun, nettiyhteys toimi aiemmin hyvin ja sitten kun kone oli käyttämättä muutaman viikon ja sitten ei enää toiminutkaan. Eli mitään muutoksia ei ollut tehty asetuksiin tai kokoonpanoon. Nyt olen kyllä pyöritellyt ja kokeillut kaikenlaisia säätöjä.

Jaa tämä sivu