Langaton Xbox 360 Verkkosovitin

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi KT61 18.10.2009.

1. KT61

KT61 Member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Moikka

Elikkä tietääkö kukaan onko tuo verkkosovitin ostettava että sais langattoman yhteyden pelaamaan .Telewellin reitittimellä ei ainakaan löydä xboxia . Muuten langallisen yhteys kyllä pelaa mutta sitten vie muilta yhteydet pois.Vai onko mulla vaan jotku säädöt pois kohdiltaan oisin kiitollinen jos joku vois jelppiä tietämätöntä.

2.  
  3. mcmopo

mcmopo Active member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eli boxissa ei ole vakiona Wlania. Mutta MS osaa rahastuksen ja tarjoaa Wlan palikkaa lisäosana. Eli jotta saisit langattoman yhteyden toimimaan joudut ostamaan erillisen palikan boxiisi. Eli hinta on sen mukainen.

Linkki

Mutta tietääkseni on olemassa halvempiakin vaihtoehtoja. Jotkut ovat esimerkiksi ostaneet kytkimen jossa on wlani itsessään ja kytkenyt boxin siihen. Joka taas ottaa yhteyden normaaliin wlaniisi.

4. Iguanodon

Iguanodon Guest

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.10.2009
  5. KT61

KT61 Member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Kiitos vastauksista elikkä tällä onnistuis yhteyden saaminen mun modeemiin /reitittimeen. Itse laite ei siis löydä mun modeemia vaan pitää olla tuo liitettynä xboxiin .Sori että oon niin tauno palo mutta kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä onneksi on avuliaita ihmisiä olemassa.Eikö ole väliä minkä merkkinen tuo kapula on (buffalo tai joku muu)

Buffalo WLI-TX4-AG300N Nfiniti Ethernet Converter

6. Iguanodon

Iguanodon Guest

Juuri näin, varmaan muillakin valmistajilla on vastaavia ethernet muuntimia.
    Muunnin ei toimi niin että kytkee vain kaapelit kiinni ja laittaa sähköt päälle vaan ensimmäisellä kerralla laite kytketään langallisena kiinni ja tehdään tarvittavat asetukset jotta se toimii lähiverkossasi. Mukana tulee ohjelma joka asennetaan tietokoneellesi ja jolla nämä asetukset sitten tehdään. Eli Telewell:n langattomat (WLAN) asetukset pitää olla ennen tätä kunnossa, Wlan päällä, verkon nimi, suojaukset ym...

7. KT61

KT61 Member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    toivottavasti osaan kaikki asetukset laittaa oikein ja on suomenkielinen ohje kun tuo enkku ei oo täydellinen kiitti vielä kerran .

8. EzioA

EzioA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo tota mulla ois tähän vielä, että mitä jos ei oo langatonta nettiä?

Ku ostettii tossa toi x-boxin sovitin mut tajuttiin et eihän meillä ole mitään langatonta mihin kytkeä se. Eli toimiiko toi Buffalo-juttu ihan niin, että kytketään adsl-modeemiin kiinni ja se lähettää sitte x-boxille?

Jaa tämä sivu