Langaton hiiri telakalla

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Turmio 28.08.2008.

1. Turmio

Turmio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuli hanktittua isompi TV, joka mahdollistaa nyt elokuvien katselun ja pokerin pelauksen sohvalla löhöten, tarvitsen siis suhteellisen edullisen telakalla olevan hiiren. Vaikka minulla nyt Cretiven langallinen hiiri onkin niin olisi hyvä jos uudella hiirellä pystyisi jotenkin myös pelaamaan. Pelaan fps pelejä, mutta en netissä. Ensimmäinen etsinnässä silmiin osunut hiiri oli tämä hintaan 22.90e

2.  
  3. apilas

apilas Guest

Jos mitenkään mahdollista niin vältä viimeiseen asti noita langattomia sätöksiä. Niistä ei ole kuin haittaa.

Yhteys ongelmat ja virran loppuminen ovat arkipäivää noiden lelujen kanssa. Tuossa viimeisin kirjoitus, jossa pettyneet omistajat valittavat jo tutuksi tulleita ongelmia:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/696513

4. Turmio

Turmio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ai että vedän 5m piuhan koneelta sohvalle.. Kyllä tssä nyt ihan langatonta hiirtä haetaan, kuten sanoin normihiiri minulla jo onkin

5. Turmio

Turmio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laitetaas uusi ehdokas Löytyisikö keltään mielipiteitä?

6. apilas

apilas Guest

Jos sen kerta kaikkiaan on kaikkien vaikeuksien jälkeen edelleen oltava langaton niin osta mahdollisimman halpa langaton hiiri. Näin tappiota tulee kaikkein vähiten.

Esimerkiksi! Johdon piilottaminen maton alle on pieni miinus siitä, että yhteys kuitenkin pelaa moitteetta.

Tuo on yksinkertaisesti liian kallis hiireksi. Kyseinen pulju (Elektroni.fi] on täynnä halvempia hiiriä.

7. schnappi

schnappi Guest

Ihan hyvin langaton toimii!!
    Mulla on ollut joskus pelikäytössäkin langaton ja hyvin on toimin.
    Edelleenkin on bluetooth hiiri tossa "HTPC" käytössä ja ei valittamista.

8. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin mutta langalliset on paljon parempia ja ongelma vapaita;)

Turmio: ota vaan suosiolla hiirenki vaikka Logitech MX-518 ja vedät vaan sen piuhan vaikka USB jatkojohdon avulla maton alta sinne sohfalle;)

Usko pois, että langallinen on parempi;)

Viimeksi muokattu: 29.08.2008
  9. osckari

osckari Guest

Jos sun on pakko saaha se langaton nii osta toi MX Revolution mitä jo ehdotitkin. Mulla oli se kesätyöpaikassa hiirenä ja on paras langaton mitä oon testannu, vaikka langattomia kyllä yritänkin karttaa. Muotoilu on tosi jees ja rullat (2kpl) on tosi hyödyllisiä, esim. päärullan autoscroll-ominaisuus.

Varmaan pelaaminenkin tarvittaessa onnistuu.

10. Turmio

Turmio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No jopas, en uskonut että langattoman hiiren vastustus on näin kovaa. Mittasin matkan ja noin 5m tässä tosiaan nyt puhutaan. Jotenkin olen piuhan vetämistä vastaan eli kai tässä pakko on koittaa onneaan langattoman kanssa. Kiitos osckarille ainoasta kommentista langatonta hiirtä koskien!

Edit olihan schnappikin asialinjalla

Viimeksi muokattu: 30.08.2008

Jaa tämä sivu