Laitteiden tilaaminen ulkomailta

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Nocando 12.11.2003.

1. Nocando

Nocando Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin Saksasta Kissin DVD-soittimen. Sieltä toimituskuluineen hintaeroa Suomen hintoihin tulee 130e.

Samasta liikkeestä kaveri tilasi digikameran ja se tuli ainakin nätisti ja ilman ongelmia.

Onko muilla kokemuksia ulkomailta tilaamisesta? Siis lähinnä DVD-soittimien kohdalla.

2.  
  3. Rattus

Rattus Guest

Minä olen myös harkinnut ostosten siirtämistä Saksan maalle. Voisitko kertoa mistä hankit oman DVD-soittimesi?

4. Nocando

Nocando Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni tuli juuri mieleen että kuinkas tuolle laitteelle saa virtaa.. Ainakin virtakaapelin seinään menevä liitin lienee vääränlainen.

5. Nocando

Nocando Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laitteen tilasin www.computeruniverse.netistä. Suurimmaksi osaksi saksankielinen sivusto, vaikka engelskatekstikin löytyy.

6. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan noita adaptereja. Ja toisissa laitteissa muuntajasta pystyy vaihtamaan sen sähköpiuhan "suomenmalliseksi" -- itse ostin mp3-soittimen jenkkilästä ja ei tarvinut kuin vaihtaa tuo piuha ja johan latasi.

7. Jaanz

Jaanz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse tilasin digikameran Saksasta postiennakolla ja siltikin säästin ~50€, kun kameran hinta oli Suomessa silloin 499€ gigantissa. Eli postikulut + 128Mb + nahkalaukku ja kamera tuli yhteensä maksamaan samanverran kuin pelkkä kamera gigantissa.
    Takuukin toimii kun olen kerran sitä jo käyttänyt korjauksessa. Lopputulos: Kaikki bueno! :)

8. sokkim

sokkim Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    vittu ja sen saatanan osotteenkin josta tilasit sen vitun dvd soittimen niin vitun halvalla saa myös laittaa siihen saatanan viestiin

9. anatemus

anatemus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pakko kommentoida:
    Et sitten vaivautunut lukemaan kuin ketjun ekan viestin?

10. snapsix

snapsix Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onpa asiallista käytöstä sokkim:lta. Muutenkin silmät taitaa vähän kaverilla harittaa, toisessa viestissä hankintapaikkaa kysytään ja kolmannessa se kerrotaan. On ollut kaverilla ensin tarmoa kaivella vanhempi otsikko esille, ja sitten ei jaksa koko ketjua lukea lävitse..

Jaa tämä sivu