Tässä pari kuukautta sitten alkoi pelissä semmoinen outo lagiminen. FPS putoaa 125 yhtäkkiä alle 30. Kun FPS tippuu sen vasemmalla puolella oleva numero nousee yhdestä jopa kahteenkymmeneen. Kun se numero on 1-2 peli toimii lagimatta. Lag o meterin network osaan nousee välillä suuriä piikkejä ja rakoja. Siihen ylempään osaan kans tulee välillä piikkejä. Tähtäin liikkuu myös oudosti esim. kun liikutan hiirtä tasaista nopeutta niin välillä tähtäin näytöllä kiihtyy nopeammaksi. Olen kokeillut AccelFixiä, mutta se vain lievensi ongelmaa. Hiirenä toimii Razer DeathAdder. Firmware ja ajurit on päivitetty. Nämä ongelmat esiintyvät CoD 4:sessa ja CoD UO:ssa, mutta UO:ssa paljon lievemmin. Olen kokeillut asentaa pelin uusiksi, mutta ei toiminut. Olen myös ottanut videota näistä ongelmista CoD 4:sen /record toiminnolla. Voin lähettää sen jotenkin tarvittaessa.
huomasin ittellä että emon firstpacket ohjelmat teki semmosta oli joku n alkunen "palomuuri" stydeemi joka myös pisti pelin nykimään servulistan päivityksen yhteydessä onko näin? muuten en osaa auttaa
En tiiä tuosta firstpacketista. Olis ihan kiva jos sais apua, että pääsis pitkästä aikaa kunnolla pelaamaan.