Lag?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi ShineX 02.09.2008.

1. ShineX

ShineX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi! Eli mulla on tällanen ongelma tyylii kaikkien pelien kanssa. Eli aina kun menee lähelle jotain "savua" tai "loistetta" tai vastaavaa efectiä, niin rupee peli lagaamaan ihan hirveesti. Tarkotan tällä lagilla sellasta että kun liikuttaa hiirtä niin peli tulee todella jäljessä esim nyt vaikka CSS niin kun menee smokejen läpi tai flashbangien efecti hälvenee niin peli tulee just sellasella oudolla viive lagilla. Kaverit ehdotteli että saattas auttaa jos laittasin näyttiksen asetuksista pois jotain Anti-Aliasing tai Antistropic jne. asetuksia. Mutta olen vähän tumpelo näiden kanssa ja vaikka olen vähän jo kokeillut säätää niin silti lagaa.. Mitä sanotte?

Viimeksi muokattu: 02.09.2008
  2.  
  3. pezkuu

pezkuu Guest

Keerohan vähä tietoo koneestas

4. ShineX

ShineX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu eli on jotain 3v vanha kone. ATi RADEON 9550 näyttis, 3GHz prossu, 1.5gB RAMia ja emo on vissiin joku ASUS :eek: Kyllä tällä pelittää css ja wowit sun muut ihan hyvin mutta tuo lagi vaan on inhottava :<

5. stargiver

stargiver Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näyttiksestä se johtuu, meinaan on sen verran vanha malli jo tuo 9550.
    Sen laitat vaihtoon niin eiköhän taas löydy potkua, tosin tuo prossu jää "hiukan" pullonkaulaksi, joten melkeen suosittelisin uutta konetta...

Jaa tämä sivu