Mitäs minun pitää tehdä, että voin katsoa HD elokuvia tietokoneelta? Kun olen ladannut tietokoneelle hd 1080p elokuvan ja rupean katsomaan sitä vlc mediaplayerillä niin elokuvia on yhtä pikselimössöä eikä vaikuta yhtään hd elokuvalta.. Mitäpä minun pitäisi tehä?
Jos se kuva on pikseli mössöä heti alusta niin lataa parempi versio hyvin yksinkertaista, tai osta se alkuperäisenä ni ei varmasti ole huono kuva.
Ei oo välttämättä syy leffassa. Toistatko leffan ulkoselta kovolta vai ihan perus? Rikkinäinen usb-johto teki nimittäin mulla täysin samaa.
ASUS CG8350 Intel Core i7-2600 CPU @ 3.40GHz Nvidia GeForce GTX 560 TI Olen myös koittanut kytkeä tietokoneesta näyttöön hdmi kaapelin kautta, mutta valittaa että ei ole singnaalia..
Onkohan sulla näyttiksen ajurit ihan ajantasalla kun ei hdmi-piuhan kautta liiku kuvaa? Kyllä tuolla kokoonpanolla pyörii hd-leffat. Onkos sulla mitään kodeekkeja ladattuna koneelle? esim. ffdshow on ihan pätevä. Samalla voisit ladata jonkun toisen ohjelman vlc:n vierellä ja testata näkyiskö sillä paremmin. bsplayer, gom player tai vaikkapa mpc-home cinema..