Niin, elikkäs minulla on DNA 1 meganen laajakaista.Netti on toiminut hyvin tähän asti kunnes ilmeni ongelmia.ongelma on seuraava : Kun olen netissä Firefoxilla, kirjotain osoitteeksi vaikka www.hotmail.com , niin välillä ei lähde lataa.pitää ottaa "lopeta sivun lataus" ja kokeilla uudestaan.sitten se ei mene vieläkään, ja sama juttu.sitten se siirtyy vasta sille sivulle.näin käy surffailen misssä vain.Ja messengerikin katkeilee.ihan yhtä äkkiä ja itestään.kun kirnaannun uudestaan, sanoo että on joku ongelma.sit otan jonkun jutun mikä tarkistaa mikä on vikana kun ei voi mennä, nii ongelmana on "tärkeimmät portit" ja kun otan kojraa tilanne, tjsp.nii ei auta mitään.Palomuurin asetuksetkin katsoin, ei ole mitenkään estossa.Tätäkin viestiä saan varmaan koittaa laittaa 3 kertaa tänne ennenkuin menee.Eikä ole viiruksia koneella, ainakaan avg:n uusin versio ei löytänyt mitään.koneellani on Zonealaram, AVG, Ad-Aware ja EasyCleaner.missä voisi olla vika?.windowssin päivitykset kaikkikin olen asentanut.