Moi, mikähän laajakaistaliittymä pelittäisi kaikkein parhaiten? Eli ei olis koko ajan yhteyksissä häikkää ym. katkoksia. Tällä hetkellä käytössäni on dna, toiminut muuten ihan ok mutta ilmeisesti rajoittavat dc++ käyttöä joten ajattelin vaihtaa sen pois.
Jos pk-seudulla asut, niin ota welho. Saat sen samana päivänä toimimaan kun haet, eikä mitään ole rajoitettu.
mulla on sonera ja tähän asti on toiminut kiitettävästi eli ei häikkää nopeuksissa... mut ainahan voi rueta leikkimään torrenteilla, nehän ei vissiin oo ton rajotushomman alla(?)
Mulla on ollut edellisessä asunnossa Saunalahden liittymä ja se oli halpa, nopea ja hyvä. Mulla ei siis mitään valittamista siitä. Nykyiseen asuntoon sitä ei saa -harmi. Tässä uudessa asunnossa mulla oli Soneran liittymä, mutta sieltä alettiin soittelemaan ja katkottiin yhteys moneen kertaan "serveriohjelmien" vuoksi. Nyt Elisan liittymä ja kaikki toimii ihan OK. Welho vois olla myös hyvä, mutta nopein on 3M. Mutta sitähän sä et siis voi ottaa kun et asu pk-seudulla. Sonerasta on täällä palstoilla käyty aikalailla juttua, joten kannattaa lukaista niitä.
Jos keski-suomessa asuu niin kyllä Sonera on paras vaihtoehto.. Eli suosittelen soneraa sillä eipä oo ollu häikkää p2p ohjelmien kans