Joo eli tästä asiasta olen jo aikaisemminkin kirjoittanu, mutta uutta topiccia nyt ajattelin kirjoitella. Eli kun menen pelaamaan esim.CoD2 nettiin ja mirc / ventrilo on samaan aikaan päällä, ne rupeavat pingailemaan ulos..yleensä ventrilon pingi nousee pilviin ja mirc pingaa ulos. Kone on formatoitu pari päivää sitten, ongelma ei poistunut. Internet yhteyden "kunto" on käyty testaamassa ammattimiehen avulla ja kaikki oli ihan hyvin. Ventriloakin olen koittanut asentaa eri paikkaan -> ei auta. Virustorjuntaohjelmana toimii F-secure. Olen kokeillut myös ilman että se on ollut päällä, ei apua. Internet yhteyden nopeus on 512/512, eihän se ole kovin häävi, mutta on se ennenkin riittänyt. Olen kokeillut myös Netlimiteriä mutta en löytänyt ratkaisua sen avulla. Koneen tehotkin luulisi riittävän vallan mainiosti: Prosessori - AMD Athlon 64 3200+ , Näytönohjain - ATI radeon x600 pro , muistia - 1024mb (jos tarvii jotain muuta tietoa niin voi kysyä) näillä komponenteilla saan helpohkosti 125fps:sän. Uusimmat ajurit on jne. Toivon, että joku "nero" osaisi auttaa, sillä tämä ongelma on ollut jo puoli vuotta. =/
kyllä kait kaverilta voin lainata ja kokeilla..oon soitellu pariinkin kertaan noihin koneen helpdeskeihin nii aluks ne lähetti semmosen ajuripaketin missä tuli kaikki mahdolliset uusimmat ajurit..ja sit anto biossin päivitysohjeet niin niitä vielä kokeilen...