Acer aspire 7736ZG läppäristä hajos 17,3'' näyttö ku oli hiiri välissä ja horjahdin sitä vasten. Mistä uus näyttöpaneeli? Onko helppo vaihtaa kotikonstein? Oon ihan avuton näitten koneiden kans niinku varmaan huomaa, apua kaivataan.
esim. http://www.laptops.fi/kauppa/index.php?cPath=21_66&osCsid=be4eab1b65754e03f91bf705c4f5010f jos löytyy sopivaa. voit laittaa sinne e-mailia ja kysyä. ei se vaihtaminenkaan ole kovin mahdoton homma jos ei ole peukalo keskellä kämmentä.
Näyttöpaneeli kannattaa ehdottomasti vaihtaa itse, on sen verran yksinkertainen homma. Kehykset vaan nätisti irti, ja pari ruuvia paneelista niin se lähteekin jo irti.
Kalliita ovat vaan nuo paneelit. Jos et pahemmin siirtele konetta, niin laita johdon kanssa toinen näyttö koneeseen kiinni. Onhan tuo vähän semmonen tilaavievä ratkaisu, mutta halvempi kuin hommata paneeli. Mutta jos päätät hommata uuden/käytetyn ikkunan koneeseen, niin vaihda itse vaan, säästät edes huikan..
Eipä näytä löytyvän 17,3'' näyttöä tuolta laptopista. Pitää selvittää kotivakuutuksen omavastuu jos sen sitäkautta sais hoideltua. Tuleeko mieleen muita sivuja mistä vois paneelin hommata tuon laptops.fi:n lisäksi.
Tässä uusi näyttöpaneeli. Jos Ebayn kautta ei halua hankkia niin tässä hiton paljon kalliimpi vaihtoehto.