Läppäristä hajos näyttö, help me!

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi tippana 02.12.2010.

1. tippana

tippana Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Acer aspire 7736ZG läppäristä hajos 17,3'' näyttö ku oli hiiri välissä ja horjahdin sitä vasten. Mistä uus näyttöpaneeli? Onko helppo vaihtaa kotikonstein? Oon ihan avuton näitten koneiden kans niinku varmaan huomaa, apua kaivataan.

2.  
  3. HeQu

HeQu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Bioharza

Bioharza Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    Näyttöpaneeli kannattaa ehdottomasti vaihtaa itse, on sen verran yksinkertainen homma.
    Kehykset vaan nätisti irti, ja pari ruuvia paneelista niin se lähteekin jo irti.

5. hynkkis

hynkkis Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    Kalliita ovat vaan nuo paneelit. Jos et pahemmin siirtele konetta, niin laita johdon kanssa toinen näyttö koneeseen kiinni. Onhan tuo vähän semmonen tilaavievä ratkaisu, mutta halvempi kuin hommata paneeli. Mutta jos päätät hommata uuden/käytetyn ikkunan koneeseen, niin vaihda itse vaan, säästät edes huikan..

6. tippana

tippana Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä näytä löytyvän 17,3'' näyttöä tuolta laptopista. Pitää selvittää kotivakuutuksen omavastuu jos sen sitäkautta sais hoideltua. Tuleeko mieleen muita sivuja mistä vois paneelin hommata tuon laptops.fi:n lisäksi.

7. ugge

ugge Regular member

Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    48
    Tässä uusi näyttöpaneeli.
    Jos Ebayn kautta ei halua hankkia niin tässä hiton paljon kalliimpi vaihtoehto.

Viimeksi muokattu: 02.12.2010

Jaa tämä sivu