Eli kyseessä Acer Aspire 7250 läppäri, jonka hommasin näyttövikaisena. Eli pudonnut, josta syystä näyttö päreinä, mutta myöskään näppis ei toimi! Jotkin napit toimivat ja joistain napeista tulee vääriä merkkejä. Palautin/uudelleenasensin windowsin palautusosiosta, mutta se ei poistanut vikaa. Onko kellään näkemystä/kokemusta olisko vika itse näppäimistössä vai onko vika emolevyllä? Ulkoisella näytöllä ja näppiksellä kone toimii täysin!
Jos se toimii ulkoisella näytöllä ja näppäimistöllä hyvin, niin kyllä siitä sitten on näyttö ja näbis ottaneet vauriota.
Hyvin toimii ulkoisella näytöllä ja näppiksellä! tämä viesti on kirjoitettu ko koneella. Mietin vain että kannattaako ostaa uutta näppispaneelia jos vika ei olekaan siinä. n. 40e oli ebayssä.. tätä nordic mallia on vähemmän tarjolla. näyttö pitäisi tulla kuntoon uudella paneelilla. Onko jollain vinkata halpoja webbikauppoja koneen osille (esim tämä näppis ja näyttö). Ebay:stä olen itse etsinyt..
Näppis todennäkösesti hajalla, sekä tietty se näyttö. Nyt ollaan sen kysymyksen juurella että paljonko oot valmis laittamaan rahaa kiinni siihen läpyskään, ja tietty se että onko siinä järkeä. Itse en noin vanhaan koneeseen kyllä kovasti inventois koska jälleenmyynti arvo ei luultavasti korvaa niitä rahoja takaisin.
Joo, koneelle tulis hintaa kokonaisuudessaan n. 160e jos ebaystä tilais näytön ja näppiksen. Samaa tässä mietin että mikä on järkevää ja mikä ei, ei tällä ainakaan rikastumaan pääse, kunhan harrastuksena räpläilen..
Näyttö tilauksessa.. aloitetaan sillä.. toivottavasti tulee ehjänä perille! ei olis eka näyttö mikä on menny kuljetuksessa rikki..