Mulla on biltemast hommattu VGA-RGB johto, ja Philips:in vanha kuvaputkitelevisio. Löysin AV-kanavan mutta se surisee ja monta työpöytää näyttää ja mustavalkoisena, missä vika?! Minulla on ASUS X501A kannettava läppäri. Tartteisin mahdollisimman apua. Jos en saa apua. Vien biltemaan johdon takaisin ja hermostun. kiitos ja nam!
Töllörgb js tietokonergb eivät ole keskenään yhteensopivia, siksi tuo kaapeli ei pelaa... S-videoliitin kun löytyisi molemmista, niin sillä voisi olla mahdollista, mutta siltikin kuva voi jäädä mustavalkoiseksi... Scart-adapteria ja s-videota voi vielä koettaa, jos töllössä ei s-videota ole... Tuolla voi yrittää saada kuvan siitä VGA-liittimestä... T: Vesku
Itse kanssa aikoinaan koitin saada VGA:n kautta kuvaa putkitöllöön. Tuli ostettua monenlaisia johtoja mutta millään niistä kuvaa telkkuun ei saatu. Onko noi sun rgb johtojen värit keltainen,punainen ja valkea vaiko punainen, sininen ja vihreä?Jos jälkimmäinen niin sillon ei ainakaan tule toimimaan. Itse jouduin ostamaan PC TV Encoderin jotta sain kuvan näkymään.