Morjesta Eli olisin ettimässä pelikannettavaa kotikäyttöön. Akunkestolla ei väliä, yli 15 tuumanen täytyy olla. En pelaa mitään raskaita pelejä pelailisin diablo 3 ja football manager 2012. Siinä pelaamisen sivussa surffailen netissä, kuuntelen musaa. Silloin tällöin katson elokuvan. Kiitos avuista nyt etukäteen! Edit: Ei käytettyjä, kiitos. : )
Minulla olisi HP Pavilion DV7. Näyttö: 17'' Iso Resoluutio Prosessori: AMD Turion X2 RAM: 4GB DDR2 Käyttis: Joko Win Vista home premium Tai Windows 7 Ultimate BlueRay Asema (Polttava) HDD:500GB Kunto Muuten täydellinen kahta tallessa olevaa irronnutta näppäintä lukuunottamatta... Itse Olen Pelaillut Koneella Assassin's Creed II/Brotherhoodia Täysillä Grafiikoilla Ilman Lagia... Wlan Kortti on täysin kunnossa, joten nettiyhteyskään ei pätki surffaamisen aikana. Hinta sovitaan jos kiinnostuit mutta tulee alle 500€(1000€ uutena) Jos Kiinnostuit Lähetä Yksityisviesti
Oisko tässä passeli? http://cdon.fi/kotielektroniikka/15inch_asus_k53sm-sx015v_i5-2450_4_gb_500_gb_hdd_15,6_w7hp-18956230 Itse laitoin kyseisen masiinan tilaukseen. Mielestäni melko halpa noilla specseillä Tiedä sitten millanen muuten on kun ei oikein missään päässyt testaamaan.