Elikkäs tarviisin jeesiä vähän läppärin valinnassa. Olen yliopistolla tietotekniikkaa opiskelemassa, joten läppärin pääasiallinen käyttö ois ohjelmointi. Sen lisäks tietty plussaa ois jos reissunpäällä on, että jotku pelitki pyöris ees jotenki (esim dota2). Ja läppärissä saisi mieluiten olla SSD kovo, jotta kone starttaisi mukavan nopeasti. Budjetti ei mieluusti sais kauhean paljon yli 600-700 mennä.. (mutta eipä SSDtä saa kauheasti sitä halvemmalla.. :/) EDIT: Olen rajannut valintani 3 eri vehkeeseen 1:Acer Gigantista 2:Delli Jimmsiltä 3:Toinen Delli Jimmsiltä Nämä kolme vielä ovat jotenkuten kukkaroystävällisiä, mutta kuitenkin sisältävät ihan kohtuu hyvää rautaa. Tuossa halvemmassa dellissä on oikeastaan sama prosessori, mutta näytönohjain pitäs vissiin olla hiukan parempi. Toisaalta kalliimmassa olisi pikkunen SSD ja taustavalaistu näppäimistö.. Gigantin pelissä olisi parhain näyttis, mutta prosessorista en ole löytänyt kunnolla tietoa, millanen se on verrattuna noihin Dellien i5:iin. Se ois kuitenkin kaikista halvin noista kolmesta Mielipiteitä noista kolmesta? Muita vaihtoehtoja? Kiitokset etukäteen jo
Menee pikkasen yli budjetista, mutta itse tässä justiinsa tuommoisen valkoisella sisarmallilla tätä näpytän. Koneessa ei ole sisäistä optista asemaa, mutta sen voi ostaa jos sitä tarvitsee. 4:Samsung NP370R5E-S0ASE Tuon pitäisi riittää Dota2selle medium-asetuksilla koneen nativiresolla pelatessa, fps olis 52,7.
Otin ton Acerin ku se oli tarjouksessa 499. Siin kohtaa oli vissii paras hinta/laatu -suhde. Hyvin toimii pelit silläkii, jos tarttee pelata