Läppäriä (ASUS A55VJ)

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi lauriw 13.11.2012.

1. lauriw

lauriw Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Elikkäs tommonen läppäri ois tarkotus hankkia, mutta ennen sitä kysyisin että onko hintansa väärti, ja että kuin hyvin soveltuu pelikäyttöön, itse kun en hirveästi koneista tiedä. Kiitos jo etukäteen!

Keskustelu aiheesta jatkuu täällä.
    Edit:aba120

Viimeksi muokattu: 14.11.2012
  2.  
  3. Rooster3

Rooster3 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minkälaisia pelejä tulee pelailtua? Ja onko budjetti tuo 700 euroa? Vaikea tuohon budjettiin tuohon parempaakaan läppäriä löytää joten ihan asiallinen peli on. Jimmsiltä vieläpä samaan hintaan ilman toimituskuluja.

4. lauriw

lauriw Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    WoWia ja LoLia lähinnä. Joo kyllä tuo 700e alkaa oleen se budjetti ellei esim. 800 eurolla löydy huomattavasti parempaa?

5. Rooster3

Rooster3 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä se tuolla koneella kannattaa näillä ehdoilla mennä ja satanen ei tuo muutosta kone valintaan. wowi ainakin pyörii hyvin mutta lolista en tiedä kun ei ole tuttu

6. petzz

petzz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En viitsi tehdä uuta keskustelua samasta koneesta, joten kysyn täältä.

Tosiaan uusi läppäri olisi hakusessa, budjetti 700~800?. Edellinen läppäri ollut käytössä paljon; koulutehtäviin, musiikin kuunteluun, elokuvien katseluun ja pelaamiseen. Lähinnä pelit ovat olleet dota2 tasoisia. Tosin muitakin raskaampia pelejä (skyrim, sims3) on tullut pelattua, jolloin on pitänyt siirtyä toisen pöytäkoneelle, kun oma läppäri ei ole jaksanut pyörittää.

Tässä tarkemmin olen katsellut näitä;

Asus A55VJ-SX085H

Asus N56DP-S4012H

Kumpikohan olisi parempi minulle? Toki pystyy ehdottamaan muitakin vaihtoehtoja, mielellään alle 1 000e :) Tosin windows 8 mietityttää.. Merkillä ei ole väliä (mutta ei ainakaan applea :D ..)

Jaa tämä sivu