Elikkäs viikko sitten rupesi tulemaan outoja mustia täpliä näytölle, ei haitannut silloin.. Mutta nytte kappas kappas, eilen illalla paheni ja tässä on lopputulos: Olen kokeillut eri näyttöjä, joten näytöstä ei ole kyse. Olen päivittänyt ajurit.. Kyseessä on siis ACERin 7740G läppäri Mobility raedon HD 5470 näyttis. En ole siis varma johtuuko tämä näyttiksestä vai jostakin muusta. Kokemuksia?
Selvältä näytönohjainvialtahan tuo vaikuttaa... Mikä onkin valitettavaa läppäri kun kyseessä, eli emo menee uusiksi, joka voi tulla hintoihinsa mikäli ei takuu ole voimassa... Vielä voisi yrittää putsata pölyjä/kissankarvoja tuuletusaukoista, mikäli ei ole tehty... T: Vesku
Tuleeko nuo mustat täplät myös winukassa, vai vaan leffoissa? Jos ei näy winukassa, voi olla että codecit kaipaa uudelleen asennusta. Muuten se kyllä vaikuttaa että näyttis on kohta entinen.
Näyttis minun miwlwatäni,itsellä oli vastaava ongelma,mutta raidat olivat punaisia radeon 3450,uunitin koko roskan,ja toimi jälleen,mutta,pistäisin koneen huoltoon kyllä...