Lämmöt yli 55 = kone tilttaa?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Tarppi 14.12.2008.

1. Tarppi

Tarppi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä kun pelaan esim. Fallout 3:sta niin näyttiksen lämmöt nousevat vain noin ~54 asteeseen niin kone tilttaa.

Eli näyttöön ilmestyy bluescreeni vain n. 0,5 sekunniksi jonka jälkeen kone boottaa. Koneen speksit on alla. Kaverin ATI 3650 kestää 80 asteeseen jonka jälkeen tilttaa. Onko jokin vialla/miten korjaan?

Kiitos.

2.  
  3. TSK_Fin

TSK_Fin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli kerran samanlainen ongelma... eli kun itse koneella alkoi tehdä jotain raskasta niin kone veti herneet nenää ja boottas... Vaihdoin muistikamman uuteen ja homma alkoi pelittää taas.

Eli tuskin näytönohjaimesta on kiinni tuo. 55C astetta on ihan leikkiä vielä tuolle näyttikselle.

Olen huomannut, että jos näytönohjain "sekoo" niin yleensä näytönohjaimen asetukset menevät pois päältä ja raskaat ohjelmat keskeytetään. Eli mielestäni jos näytönohjain ei tykkää toimia, niin ei se tee tuota koneen buuttausta.

Viimeksi muokattu: 14.12.2008
  4. jubo93

jubo93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo se on luultavasti muisti vika. itellä oli kans se sama vika niin vaihdoin vaan muistit niin alko homma pelittää

Jaa tämä sivu