Lämmöt alas....

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi jpekkam 21.11.2003.

1. jpekkam

jpekkam Guest

Tarttis saada läpöjä alas vaikka olen kyllä saanut nuita tiputettua jonkin verran, ongelma on että pitäis löytää semmonen siili jolla AMD:n koneestakin saa lämpöjä tiputettua... jos jollakin olis tietoa hyvästä siilestä johon sais kätevästi kiinni 80x80 tuulettimen niin laita vinkkiä. Tällähetkellä 80 (45CFM) tuuletin prossulla, edestä 80 (25CFM) imee kylmää ilmaa ja takaa 80 (25CFM) tuuletin puhaltaa ulos lämmintä. eikä nuo riitä vaan lämmöt tahtoo rasituksessa nousta väkisin lähelle 70 astetta ja kone jumittaa... olen laittanut myös hopeatahnaa siilen ja prossun väliin vaan ei vaikuttanut joten pakko kai se on uskoa että tuo siili on paska. siinä on ne rivatkin niin lähekkäin toisia että se on vähän väliä tukossa.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.11.2003
  2.  
  3. Antura

Antura Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Teeppä kuule Blow hole kattoon se auttaa kummasti ainakin minulla tehosi!

4. puutukka

puutukka Guest

5. jpekkam

jpekkam Guest

Miten tu ku siinä oli nuin AMD Socket A (462) mitä tuo (462) tarkoittaa... omasta en tiiä muuta kuin että se on Socket A! sopiikohan tuo tähän mun prossuun? millainenhan tuo liitin on tuossa tuulettimessa ku sen pitäis olla semmonen 3-pin jotta saan tuulettimen Fun controller:in kautta?

6. Bluekkis

Bluekkis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo socket A on vain toinen nimi socket 462:lle. 462 tarkoittaa pinnien lukumäärää joilla prosessori yhdistetään emolevyn kantaan. Joten jos puhutaan socket A:sta ja sulla on socket A niin kyllä se sopii.

Viimeksi muokattu: 22.11.2003
  7. puutukka

puutukka Guest

se liitin on ihan semmonen vakiomallin 3 pinninen liitin joka sopii emolla oleviin fan-liittimiin.

Jaa tämä sivu