Oonpa paljon lueskellu näitä sivuja täällä ja nyt tuli mullekin ongelma eli kattelen jotain viestiketjua jossa on linkki jollekin toiselle sivulle(siis täällä afterdawnissa)niin aukee vaan tyhjä sivu ja tiimalasi on nuolen tilalla ja se niinku ettii sitä sivuu vaikka tuomiopäivään asti muttei löydä ja en oo tehny mitään asennuksia ja ennen toimi ihan hyvin että missä vika kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille
Jos tarkotat temporary internet fileä niin ei auta mitään mut mä tarkennan vielä vähän esim. mulle tulee vaikka e-mailiin ilmotus uudesta vastauksesta niin sama juttu mut vaan osotekenttä menee tyhjäks muuten vanha sivu jää voimaan mut jos mä "maalaan" sen osotteen ja liitän sen osotekenttään niin sit toimii ja sama juttu ton adderin vastauksessa olevat linkit ei toimi missä vika auttakaa pliis
XP:n kanssa kaikki on mahdollista. Kannattais ainakin testata, jollain toisella selaimella. Ei se maailma siihen kaadu että asentaa koneelle vaikkapa operan, mozillan tai vastaavan. Saahan ne sitten pois. Ainakin tietäisi että onko se vika siinä selaimessa(mikä on sun koneella) vai ei.
Asensin mozillan ja tuntus toimivan mutta ei mun mielestä vikaa näin korjata et jos ei toimi koita jotain muuta meinaan mä haluaisin ainakin ihan oikeesti tietää miks toi explorer ei toimi niin ku pitäis kyllähän siihenkin joku ratkasu on olemassa ja siks toiseks toi mozilla on ihan väärän kielinen(ei kaikki osaa lontoota)eli jos joku tietää ratkasun otan tietoa kiitollisena vastaan
Mozillan saa kyllä suomenkieliseksi.Se on sentään OIKEA internet-selain verrattuna IE:hen esim. tietoturvan kannalta. Pois vaan koko IE.
Pitkään kartoin mozillaa, nyt oon käyttänyt jo jonkin aikaa ja ihmetyttää toi IE:n surkeus, isofirma ja ei saa tuotettaan kuntoon, vuotaa kuin seula ja kaikki p..s..at pääsee koneelle.