kysymys emulaattoreista

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi fry8282 11.02.2009.

1. fry8282

fry8282 Guest

Olen pidemmän aikaa käyttänyt näitä PSP homebrew ohjelmia ja emulaattoreita, mutta jostain syystä tuo gbSP eli gameboy advance emulaattori ei suostu toimimaan. Googlettamalla löytyy ohjeita, mutta en siltikään saa sitä toimimaan. Vaatii kai jonkin gba.bios tiedoston? Luulisi, että tämä asennus olisi yhtä helppoa, kuin muutkin ohjelmat, mutta ei.

2.  
  3. Feron

Feron Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jep, eli ko. emulaattori (kuten toinenkin Gameboy Advance emulaattori PSPVBA) vaatii toimiakseen tuon bios-tiedoston.

Tässä asiassa tosin saat luottaa googletus taitoosi ja omaan vastuuseesi, koska ne kopiot jotka ko. tiedostosta liikkuu netissä ovat laittomia (korjatkaa, jos olen väärässä). Ellei sitten tuosta bios-tiedostosta ole tehty kloonitiedostoa, joka ajaa saman asian.

4. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varoppa sitte ettet lataa jtn virhetiedostoa! Itse pistin bioksen ja sitten siin tuli viesti heti ku käynnistin sen nii tämmönen

Hi! Your'e PSP has just bricked. Have a nice day ;)

Mut se oli vaa semi-brickannu nii pistin vaa sen bios tiedoston sielt pois nii alko heti pelittää.

Ja ku latasit sen GBA emulaattorin nii siin ei ollu biosta kai sen takii ku se on laitonta jakaa sitä.

En oo varma.

Viimeksi muokattu: 11.02.2009

Jaa tämä sivu