Kysymys DC++:sta

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi jukkis2 01.01.2004.

1. jukkis2

jukkis2 Guest

Täällä on kovasti kehuttu tota dc++:aa okei mä latasin ohjelman koneelle mut ei se suostu toimii ollenkaan eli ei tapahdu mitään yrittää hakee vaikka jotain tiedostoo ja painaa search niin mitään tapahdu joko en osaa käyttää sitä tai sit ohjelma on kehuista huolimatta susi ja palaan takas kazaan käyttäjäks kitos tiedoista etukäteen ja hyvää uutta vuotta kaikille

2.  
  3. tietokone

tietokone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu minäkin latasn Dc++ ja oli vähän vaikeuksii kun ei söörzi (search) toiminto toimi, mutta ongelmaan on ratkaisu ja se on tälläinen : Mene jollekkin hubille esim Launelle ja kazaallahan on ne pjäärkeleen RIAA

4. jukkis2

jukkis2 Guest

Siis mä en ymmärrä tästä mitään mee hubille voitko suomentaa............kiitos

5. soosi

soosi Guest

siis valitse ensin joku hupi ja sen jälkeen haet searsilla saat myös dc++ suomenkieliseksi
    käyt dc kotisivulta kielipaketin

6. jukkis2

jukkis2 Guest

onks tähän dc++:aan missään käyttistä meinaan en mä saa tätä toimimaan ja kielipaketti ei asennu ku painan asenna niin koko ohjelma sammuu samalla lailla ku painais peruuta

7. LonkeroZ

LonkeroZ Guest

Hubiin pääset painamalla "Public" painiketta. Sitten siihen tulee hubilista niin siitä sun pitäis valita joku hubi.. Siellä on sitten hubeissa myös jakorajat, eli sun pitää kans jakaa vähintään muutama giga..

Tässä on suomenkielinen käyttöohje:
    http://personal.inet.fi/surf/finx/fi-faq.htm

8. jukkis2

jukkis2 Guest

No nyt mä oon saanu ilmeisesti hubi listan näkymään ja oikealla puolella on sitten jotain nikkejä,pitääkö niille tehdä jotain vai antaa olla rauhassa,oon kokeillu tuplaklikkaa niitä niin ohjelma ettii jotain mutta ei koskaan löydä mitään ja se "söörzi" se on ihan sama mitä mä etsin ikinä se ei anna mitään vastausta ettii vaan vaukka tuomiopäivään asti vieläkö joku vois neuvoa mua meinaan kohta mä luovutan (ja ostan älliä itelleni jostain lisää)Kiitos etukäteen kaikille jotka viittii nähä vaivaa mun takii

9. blackmoon

blackmoon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuolta löytynee paljon hyödyllistä -----http://fi.hublist.org/

10. akukalle

akukalle Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  11. jukkis2

jukkis2 Guest

joo kiitos vaan paljon sain toimimaan paitsi että kun yritän lataa jotain niin ohjelma sanoo aina no slots available pitääkö tehä vielä jotain vai mistä johtuu

12. T4bzu

T4bzu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ota semmoiselta, jolla niitä slotteja on vapaana.

13. jukkis2

jukkis2 Guest

Ihan vaan selvennykses mitä on slotit ja mihin niitä tarvitaan ja miten niitä saa ja mistä tietää onko jollain slotteja

14. timbuktu

timbuktu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    slotit ovat vapaita yhteyksiä lähetykseen, joiden määrä valitaan asetukset valikosta, esim 2 slottia - 2 tyyppiä voi ladata sulta, yleensä 2 slots on minimimäärä useimmilla hubeilla, hakusivulla rasti ruutuun - haku vain käyttäjiltä joilla vapaita yhteyksiä
    jos et ole saanut vielä suomenkieliseksi, kokeile tuolta http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/55406

15. jukkis2

jukkis2 Guest

Joo,nyt kaikki toimii kiitos vaan kaikille jotka näki vaivaa tässä asiassa

Jaa tämä sivu