1: olen nt 15 levunen huntter kääpiö, miten pääsen niihin johonkin pelihin missä taistellaan muita vastaa isolla porukalla eli. Ja mistä löydän niitä 2: Miten voin aloittaaa jonku ammatin vaikka minigkin en tiedä mitne sen voi aloitaa jos osta axen millä luohia nii ei se anna. Tai miten jonkuyn muun ammatin aloitan esim cookking::: 3; löysin linnasta jonkun fight masterin jolta pystyin ostamaan käyttö oikeiyyta muille aseille. Onko tälääinen olemassa myös vaatetuksen suhteen eli armonr master ja missä sellainen olisi. 4:Ja vielä semmonen sain uuen aseen se on puolet parempi ja nopeempi miksi se hittaa jotain ihan sanoko mitä siis 50 huonompaa ku entinen ja hitaasti..
1: olen nt 15 levunen huntter kääpiö, miten pääsen niihin johonkin pelihin missä taistellaan muita vastaa isolla porukalla eli. Ja mistä löydän niitä 2: Miten voin aloittaaa jonku ammatin vaikka minigkin en tiedä mitne sen voi aloitaa jos osta axen millä luohia nii ei se anna. Tai miten jonkuyn muun ammatin aloitan esim cookking::: 3; löysin linnasta jonkun fight masterin jolta pystyin ostamaan käyttö oikeiyyta muille aseille. Onko tälääinen olemassa myös vaatetuksen suhteen eli armonr master ja missä sellainen olisi. 4:Ja vielä semmonen sain uuen aseen se on puolet parempi ja nopeempi miksi se hittaa jotain ihan sanoko mitä siis 50 huonompaa ku entinen ja hitaasti.. Ja tuossa oli vasta törkeät kirjoitusvirheet, kielioppivirheisiin en jaksanut edes puuttua, nyt ihan oikeasti... Ja sitten niitä vastauksia (vaikkakaan yhdessäkään kohtaa ei ollut kysymysmerkkejä), tosin omasta WoWituksesta on jo aikaa joten osa asioista on saattanut muuttua, tuoreammat WoWittajat oikaisevat. 1) Tarkoittanet battlegroundeja, eli BG:tä, pääkaupungeista löytyy Battle Master (paremmin muistavat varmistakoon menikö titteli oikein), jolle juttelemalla pystyt liittymään BG jonoon. 2) Pitkin pelimaailmaa (esimerkiksi pääkaupungeista) löytyy trainerit jokaiselle trade skillille. Jos haluat mainata, pitää ensiksi mennä mining trainerille ja hankkia skilli ja sitten hankkia se axe ja sitten pystyy vihdoin mainaamaan. 3) Charrusi classi määrää mitä aseita ja panssareita se pystyy käyttämään, osa ase skilleistä on alussa ja loput saa ostettua kyseiseltä masterilta (kaikilla classeilla ei silti pysty käyttämään kaikkia aseita). Panssareihin saa joillain classeilla parannuksen lvl 40:nä class trainerilta, ei muuten (ellei ole muuttunut lisäosien myötä). 4) Avaa skill book ja katso skillejäsi, jos olet aiemmin käyttänyt esim. kirvestä ja vaihdoit nyt miekkaan, niin sinulla ei ole juurikaan miekka skilliä ja ennenkuin se kehittyy on DPS sen mukainen.
Joo oon löytänyt noi trainerit mut kaikissa amteissa on tommonen sama vihreenä et voisin ostaa sen ja se maksaa 9 kolee. Mutta se ei anna valita/ostaa sitä. Niin et mitä ihmettä. Ja sit ku tos oli toi miekka juttu niin nousee ko se sitten kun taistelen vai jotenkin muuten.
Niin siis miten pääsen jonnekin pvp tai muulle taistelemaan toisia vastaan mistä löydän sen. Löysin yhest kaupungis batle mastarin niin jäi vaan vaivaamaan ku se sano et oon liian huonno.. Vaik 10 - 20 ja 20- 30 levusille pitäis olla semmonen niin mitstä mä nyt sit löyän msemmosen....... Apuva... Eiks kukaan voi vastata edes noihin edellisiin kysymyksiin...
Apua Apua.. Menin sellaseen paikkaan missä en pääsyt pos kuolin varmaan 5 kertaa. Kun olin kuollut viimeisen kerran puhuin sille haamulle eli spiritille ja se herätii mut henkiin.mun enkat tippu 8 minuutiks 800-180 mut sit ku ne ois pitäny palautuu niin ne jäi silleen et nyt mun maksimi enkat on 470 ku ennen oli 800. Sama kävi myös lemmikillä.... Niin miten saan ne nyt takas auttakaa...
Huh huh on taidettu lintsata kaikki äidinkielen tunnit koulussa Onkos sulla jotain kysymyksiä ollu? En nää yhtään kysymysmerkkiä ainakaan. Tos on vaik mitä ohjetta tosin enkuks WOWia nuubeille suomi keskusteluu: lisää WOWia nuubeille En sit tiedä onko noista mitään apua, kun en ole edes koko peliä nähnyt ruudulla
Käväisikö edes mielessä sellainen asia, ettei suomi välttämättä ole sarabun äidinkieli tai hänellä voi olla jokin muu rajoite? Pientä rajaa noiden fleimausten kanssa.
Ammatteja voi olla vain kaksi kerralla. Kannattaa valita tarkasti mistä olisi hyötyä. Skinning, mining ja herbalism kerää materiaaleja joita voi myydä hyvään hintaan muille. Tokan ammatin voi valita tukemaan edellistä esim skinning ja leather working. Toisarvoisia taitoja voi olla rajattomasti. Niitä on First aid, cooking ja fishing. Asetaito kehittyy aseen käytön yhteydessä. Eli aloita vaikka huitomalla jotain helppoja vastuksia niin et kuole taitoa kehittäessä. Kaikki Battlegroundit(BG) ei ole avoimia kaikille leveleille. lvl 10-20 on vain Warsong Gulch BG:ssä. Lisää aukeaa joka lvl kymmenyksellä. Joka kerta kun kuolet niin varusteet heikkenee hieman. Kun annat Spiritin herättää henkiin niin ne vahingoittuu paljon ja sairastut resurrection sicness tautiin joksikin aikaa.
Joo mut se sairaus loppu jo mut silti ne enkat jäi niin alhaseks. Niin ja kaikki kamat oon kyl korjannu. Pitääkö siis ottaa viel lisää. Ps: ja en oo suomalainen kokonaan mut eiköhän tää teksti silti oo luettavaa.. Ja oon samaa mieltä jos tulee yksikin kielioppi virhe käyää heti vittuilee
veikkaisin että joku kiltti priesti oli antanut sulle stamina buffin jolla sait +32 staminaa, joka on siis 320 healthia ja menetit sen kun kuolit, se selittäis ton tiputuksen 800:sta 470:een (800-470=330), ja jos sulla on esim yks talent pointti Survivalist talentissa joka antaa 2% lisää staminaa niin se selittäis ton lopunkin 10 healthia.