Juu eli olis pari kysymystä. 1. Mulla oli ennen 21" telkku joka näytti 1280x1024 reson oikeenlaisena(työpöytä siis mahtui kokonaan tv:n kuvaruudulle), nyt mulla on 28" tv jonka kuvalle ei mahdu koko työpöydän kuva tolla 1280x1024 resolla, se pitää aina vaihtaa 800x600 resoks että kuva näkyy oikein. Tiedän ettei se ole mikään hirveä juttu leikkiä joka kerta noiden näyttisasetusten kanssa, mutta pystyisiköhän mitenkään tekemään sellaista valmisasetusta että kun sitä klikkaisi niin asetukset menisivät automaattisesti haluamaani tilaan? 2. Mulla on tossa 28" telkussa kaksi scarttipaikkaa, sillon kun ensimmäistä kertaa laitoin tv-out piuhan kiinni laitoin sen scart-2 paikkaan, aloin katsomaan elokuvaa ja hetken se näkyi erittäin hyvin mutta sitten tuli vähän häiriötä kuvaan joten heilutin tv-out piuhaa jolloin kuva muuttui pelkäksi mustavalkoiseksi palikkamereksi, nyt sillä scart-2 paikalla ei tee yhtään mitään kun näkyy vain tuota palikkamerta, kysyisinkin että mitä ihmettä sille on voinut tapahtua, scart-1 paikka toimii normaalisti. Onkohan tullut joku oikari tjsp?
mikä näyttis? näyttis ajurit? käyttöjärjestelmä? Olisi vähän helpompi vastailla MultiRes sopii hyvin nopeaan resojen vaihteluun.