Kysymyksiä DVBViewer:stä

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi SJK 29.11.2005.

  1. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi!

    Mulla on Hauppaugen WinTV Nova-t digitv -kortti ja olen ymmärtänyt, että se toimii DVBViewerin kanssa. Muutama asia on kuitenkin jäänyt vaivaamaan. Toimiiko DVBViewerin kanssa Ylen tekstit sekä katsottaessa että tallennettaessa? Entä tukeeko se Hauppaugen kaukosäädintä? Lisäksi kiinnostaisi tietää, tukeeko DVBViewer montaa viritintä, jos vaikka hankkisi TechniSat AirStar 2:n Hauppaugen kaveriksi. Entä kuinka ohjelman tilaaminen onnistuu?

    Kiitoksia vastauksista jo näin etukäteen.
     
    Viimeksi muokattu: 29.11.2005
  2.  
  3. SF100

    SF100 Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    278
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hauppauge toimii DVBViewer Pro:n kanssa. Tekstitykset toimii katsottaessa ja tallennettaessa se tallentaa ne tällä hetkellä omiin tiedostoihinsa. Niitä voi katsoa vain DVBViewerillä. Vanhemmissa versioissa on ollut synkkaongelmia tekstityksen kanssa toistossa mutta uusimmista en ole kuullut valituksia. Pluginillä saa tekstitykset tallennettua samaan tiedostoon josta ne saa ProjectX:llä vaikkapa DVD:ksi. Tekstien tallennus saattaa muuttua jatkossa kokonaan yhteen tiedostoon meneväksi.
    Kaukosäätimen saa iniä rukkaamalla toimimaan mutta en ole itse testannut. Katsotaan selviääkö:
    http://www.dvbviewer.com/forum/index.php?showtopic=10069&pid=77026&st=0&#entry77026
    Useamman kortin tuki on tulossa mutta kaksi korttia toimii yhtäaikaa kun käyttää yhtä DVBVieweriä ja toista GE-versiota. GE on ilmainen Pron ostajalle.
     

Jaa tämä sivu